O podpisaniu kontraktu oficjalnie poinformowano podczas konferencji prasowej na PGE Narodowym. Umowa została zawarta na okres do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost został partnerem strategicznym reprezentacji Polski. Mowa tutaj o wsparciu dla wszystkich reprezentacji również tych młodzieżowych oraz drużyn kobiecych.
Logo InPostu zostanie wyeksponowane w najważniejszych miejscach związanych z reprezentacją. PZPN poinformował, że już od najbliższego spotkania z reprezentacją Walii (1 czerwca) logo firmy pojawi się m.in. na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie znajdowało się ono również na strojach treningowych reprezentacji Polski.
- Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy - powiedział prezes PZPN Cezary Kulesza, cytowany przez laczynaspilka.pl.
ZOBACZ WIDEO: Jak czytać grę Bayernu? Wiemy, o co chodzi prezesom mistrza Niemiec
- Tak, jak na co dzień towarzyszymy milionom Polaków w codziennych zakupach, tak dziś chcemy razem z nimi wspólnie świętować kolejne sukcesy polskich piłkarzy. W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, przede wszystkim zaś zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! W taką też inwestujemy - dodał z kolei Rafał Brzoska, prezes firmy InPost.
Oczywiście wysokość kontraktu między obiema stronami nie została ujawniona, ale w grę wchodzą naprawdę duże pieniądze. Sebastian Staszewski z Interii informował kilka dni temu, że może chodzić nawet o kwotę 8-10 mln złotych rocznie.
InPost jest obecnie jedną z najbardziej znanych firm w Polsce. To lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Z usług InPostu korzysta wiele milionów Polaków i osób z zagranicy.
Przypomnijmy, że od 2015 roku sponsorem strategicznym PZPN jest także firma Lotos. W tym przypadku umowa wygasa wraz z końcem 2022 roku.
Czytaj także:
Lewandowski znów wyróżniony. Znalazł się wśród elity