Jest komunikat InPost. Będą sponsorować wielką polską gwiazdę

PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: Rafał Brzoska, prezes InPost
PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: Rafał Brzoska, prezes InPost

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską i gwiazdą światowej lekkiej atletyki.

W tym artykule dowiesz się o:

Natalia Bukowiecka jest rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na 400 m (Paryż 2024).

- Wspieranie sportowców to dla InPost ważny element strategii marketingowej. Cieszymy się, że możemy być partnerem takich aspirujących sportowców, jak Natalia Bukowiecka. Nasza umowa został podpisana aż do Igrzysk Olimpijskich w 2028 roku, bo jesteśmy świadomi, jak ważny dla sportowców jest czas przygotowań. To też dowód na to, że poważnie podchodzimy do sponsoringu i rozwoju sportowców z InPost Sport Team - mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, szefowa działu marketingu i komunikacji w InPost.

- Jestem bardzo zadowolona z kontynuacji współpracy z marką InPost, a jeszcze bardziej z tego, że razem odnosimy międzynarodowe sukcesy. Gdy w czerwcu rozpoczynaliśmy naszą kooperację mówiłam, że mam nadzieję, iż moja kariera międzynarodowa rozwinie się tak mocno, jak firma InPost w Europie. W Paryżu wywalczyłam indywidualny medal olimpijski, więc dziś mogę powiedzieć, że tak się stało. Łączą nas wspólne wartości - bo zarówno mnie, jak i marce InPost zależy na szybkości. Widać, że dobrze nam to wychodzi i mam nadzieję, że podobnie będzie w kolejnych latach, bo o współpracy na pewno myślimy długofalowo - podkreśla Natalia Bukowiecka, mistrzyni olimpijska.

W ramach umowy logo InPost będzie na strojach sportowych Natalii, a także podczas aktywności medialnych. InPost w ramach strategii sponsoringowej przygotował też specjalny Paczkomat z dedykowaną okleiną nawiązującą do rekordu Polski Natalii. Paczkomat zlokalizowany jest w wyjątkowym dla sportowców miejscu w Warszawie - pod Centrum Olimpijskim.

InPost był także partnerem konferencji Biegowe 360 w Zakopanem, gdzie Natalia była gościem specjalnym, a w wydarzeniu wzięli udział m.in. pracownicy InPost z sekcji biegowej.

InPost jest także Oficjalnym Partnerem największego wyścigu kolarskiego na świecie - Tour de France, Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt - czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga, Oficjalnym Partnerem klubu angielskiej Premier League - Newcastle United oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków.

ZOBACZ WIDEO: Aida Bella zrobiła karierę poza sportem. "Prawdziwe zderzenie z biznesem"

Komentarze (4)
avatar
Jacek NH
1 h temu
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Pracowałem w In Post, to wiem 
avatar
Arpad
2 h temu
Zgłoś do moderacji
7
1
Odpowiedz
Z tą Natalią to się mocno spóźnił.
Na co można liczyć od 37 letniej?
Lepiej sponsorować młodzyszch. 
avatar
Jan Niezbędny
2 h temu
Zgłoś do moderacji
11
10
Odpowiedz
I dobrze! Wybitna zawodniczka, porządny człowiek. Gdyby Brzózka wpadł na pomysł sponsorowania mrówki, melona i innych podobnych menażerii, zrezygnowałbym z InPostu