Orlen przed tym sezonem Formuły 1 podpisał umowę sponsorką z Williamsem, grupą, w której jeździ Robert Kubica. Według nieoficjalnych informacji, firma paliwowa z Płocka za rok sojuszu z brytyjską ekipą zapłaciła ok. 10 mln euro.
Orlen chce korzystać z wizerunku 34-latka w celach promocyjnych. Kubica wystąpił w kampanii reklamowej, której celem jest nagłośnienie największej w historii loterii zdrapkowej. Pula nagród to 11 mln złotych. Do wygrania będą samochody a nawet wyjazdy na Grand Prix F1.
Zobacz także: F1: Robert Kubica już w spotach Orlenu. Firma chwali się obecnością w Formule 1 (wideo)
- Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen, którego wypowiedzi cytuje serwis "wirtualnamedia.pl".
Zobacz także: F1: Williams i Kubica przed ogromną szansą w Baku. Jak nie teraz, to kiedy?
Spot reklamowy będzie emitowany od 24 kwietnia w telewizji i na platformach VOD. W maju dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania billboardowa.
ZOBACZ WIDEO Sektor Gości 106. Andrzej Borowczyk o dramatycznym wypadku Kubicy: W głowie kołatały się najgorsze myśli