Plotki o tym, że gigant browarnictwa zwiąże się z Formułą 1 pojawiały się już od pewnego czasu. Przed GP Kanady potwierdzono wszystkie te doniesienia oraz dodatkowo oznajmiono, że Heineken będzie tytularnym sponsorem GP Włoch. Umowa ma obowiązywać do końca roku 2023 i opiewać na kwotę 250 milionów dolarów.
Przez ten okres Heineken ma być tytularnym sponsorem trzech wyścigów od sezonu 2017, a reklamy na torze mają pojawić się na sześciu Grand Prix. Do F1 producent piwa ma wnieść sporo akcji marketingowych. Potwierdzono także, że Heineken nie zamierza angażować się w sponsoring zespołów, ale trwają rozmowy z ekipami m.in. Red Bull Racing o pomoc w rozpoczęciu prezentowania się w Formule 1.
ICYMI, #F1 has a new Global Partner. Welcome, @Heineken! More >> https://t.co/5PsfAI6fEh pic.twitter.com/Rsp8JCjEGc
— Formula 1 (@F1) 10 czerwca 2016
Producent piwa zamierza mocno zaangażować fanów w Formułę 1 i przedyskutowano już kilka opcji. - Oznaką naszego zaangażowania jest Liga Mistrzów, Puchar Świata w rugby czy filmy z Jamesem Bondem. Teraz chcemy wnieść tą pasję do Formuły 1 - powiedział Gianluca di Tondo, dyrektor globalnej marki Heneken.
Wybrano także ambasadorów marki, którymi zostali David Coulthard oraz Jackie Stewart.
ZOBACZ WIDEO Mistrzostwa Polski Rallycross 2016 w Toruniu
{"id":"","title":""}