Red Bull Racing ogłosił podpisanie nowej, wieloletniej umowy sponsorskiej z firmą zajmującą się cyberbezpieczeństwem - 1Password. Z ustaleń racingnews365.com wynika, że o współpracę z tym podmiotem ubiegały się też inne zespoły Formuły 1 z siedzibą w Wielkiej Brytanii - Mercedes oraz McLaren. Zwycięsko z tej batalii wyszedł Red Bull, co powinno przełożyć się na kilka milionów dolarów rocznie.
Umowa z 1Password to pierwsze takie partnerstwo tej firmy w świecie F1. Logo 1Password będzie widoczne na nowym bolidzie RB21, w tym na systemie Halo, kierownicy oraz na całym podwoziu. Dodatkowo, branding pojawi się na kierownicach czterokrotnego mistrza świata Maxa Verstappena oraz jego nowego partnera zespołowego, Liama Lawsona, który zastąpił Sergio Pereza.
Współpraca Red Bulla z 1Password obejmie również zespół Red Bulla w F1 Academy, czyli serii wyścigowej stworzonej z myślą o rozwijaniu młodych kobiet. Dzięki temu Alisha Palmowski będzie mogła liczyć na pełne wsparcie w tych mistrzostwach.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: FC Barcelona pokazała, jak trenuje Wojciech Szczęsny
Christian Horner wyraził zadowolenie z nowego partnerstwa. - Wszyscy w Red Bull Racing cieszymy się z powitania 1Password w rodzinie Red Bulla jako naszego wyłącznego partnera ds. cyberbezpieczeństwa. W miarę zbliżania się sezonu 2025, kluczowe jest, aby cała nasza organizacja miała bezpieczny i zaufany dostęp do krytycznych informacji, co pozwoli nam podejmować pewne, oparte na danych decyzje zarówno na torze, jak i w fabryce w Milton Keynes - powiedział szef Red Bull Racing.
Horner podkreślił również, że inwestycja 1Password w program juniorski Red Bula jest dowodem na głębię i ducha tej współpracy. - Czekamy na przekraczanie granic i innowacje z 1Password, w tym premierę nowego wyświetlacza na kierownicy, na którym pojawią się loga naszego partnera. Zobaczycie je, gdy tylko Max i Liam wyjadą na tor - dodał szef ekipy z Milton Keynes.
Bolid RB21 zostanie zaprezentowany po raz pierwszy podczas dnia filmowego w Bahrajnie, dzień przed rozpoczęciem testów przedsezonowych, które odbędą się 26 lutego. Nowe malowanie Red Bulla zostanie odsłonięte na nadchodzącym wydarzeniu F1 75, które odbędzie się 18 lutego w londyńskiej O2 Arena.