[tag=614]
Manchester United[/tag] w poniedziałek wieczorem dotarł do Chin, aby rozpocząć ostatni etap swojego przedsezonowego tournée. Jedną z pierwszych rzeczy, jaką zajęli się piłkarze Czerwonych Diabłów było spotkanie się z topowymi graczami League of Legends - drużyną Invictus Gaming, aktualnymi mistrzami świata.
Czytaj także: Team Liquid wygrał IEM Chicago 2019! Niesamowita passa zwycięstw wciąż trwa
W spotkaniu udział wzięli między innymi Romelu Lukaku, Luke Shaw oraz Nemanja Matić
Piłkarze oraz gracze League of Legends wymienili się koszulkami oraz wspólnie pozowali do zdjęć.
Czytaj także: Dwa Minory za nami. Na Majorze zabraknie fnatic, awansowało między innymi mousesports
Wiadomo, że za całą akcją stoi Chevrolet, który sponsoruje zarówno angielski zespół, jak i chińską drużynę. Amerykański koncern zamierza mocniej zainwestować w esport, co ma prowadzić między innymi do tego, aby logo firmy było prezentowane na koszulkach esportowców w taki sam sposób jak na trykotach Manchesteru.
Chevrolet to nie jedyna marka motoryzacyjna aktywnie inwestująca w scenę LoLa. Jednym z partnerów League of Legends European Championship, czyli najlepszej ligi w Europie jest KIA.
ZOBACZ WIDEO: Borussia Dortmund lepsza od Liverpoolu. Pięć goli w ciekawym sparingu