Falubaz Zielona Góra 16 marca zaprezentuje się kibicom. Będzie ogrom atrakcji

WP SportoweFakty / Mateusz Wójcik / Na zdjęciu: kibice Falubazu
WP SportoweFakty / Mateusz Wójcik / Na zdjęciu: kibice Falubazu

Już po raz trzeci z rzędu Falubaz Zielona Góra zaprezentuje swoją drużynę w finale akcji "60 godzin z Falubazem". Kibice klubu z Winnego Grodu mogą spodziewać się, że w dniach 14-16 marca klub zapewni im ogrom żużlowych emocji.

Falubaz Zielona Góra w porównaniu do ostatnich sezonów zdecydowanie odmienił swój skład. Kibice klubu spod znaku Myszki Miki w nowym sezonie zobaczą wiele nowych twarzy, m.in. Kacpera Gomólskiego, Michaela Jepsena Jensena, Martina Smolinskiego czy Madsa Hansena. Gdy dodamy do tego cały nowy sztab szkoleniowy to możemy się spodziewać, że tegoroczna prezentacja zespołu może być wyjątkowo interesująca.

[tag=47811]

Marcin Grygier[/tag], rzecznik Falubazu Zielona Góra, w wywiadzie dla Radia Zachód poinformował, że prezentacja klubu podobnie jak w poprzednich dwóch sezonach będzie finałem akcji "60 godzin z Falubazem". - Zdecydowaliśmy, że już po raz trzeci przeprowadzimy tego typu akcję promocyjną dla naszych kibiców. W dniach 14-16 marca w Zielonej Górze nie zabraknie żużlowych emocji, a kibice będą mieli okazję poznać naszą drużynę - mówi Marcin Grygier. - Jeszcze ustalamy miejsce, w którym odbędzie się prezentacja. Na pewno w tym roku będziemy chcieli się przenieść w inną lokalizację niż CRS. Aktualnie ustalamy wszystkie szczegóły i niedługo wszystko ogłosimy. Gwarantuję, że będzie ciekawie - dodaje.

Rzecznik Falubazu podkreśla, że klub po raz kolejny decyduje się na kilkudniową akcję, ponieważ jest to doskonała okazja dla kibiców, aby zintegrowali się z drużyną. - Ostatnie dwa lata pokazały nam, że okres przedsezonowy to jedyny moment kiedy przez trzy dni od rana do wieczora możemy mieć do dyspozycji całą drużynę - mówi Grygier. - Możemy potwierdzić, że na prezentacji, podobnie jak na obozie w Szklarskiej Porębie pojawią się wszyscy nasi zawodnicy. Mamy już również sprecyzowane plany odnośnie całego wydarzenia. Niedługo wszystko ogłosimy, łącznie z motywem przewodnim prezentacji - dodaje rzecznik klubu z Zielonej Góry.

Akcja "60 godzin z Falubazem" to jedna z wielu aktywności promocyjnych ekipy z Winnego Grodu. Jednym z efektów tego typu działań jest to, że klub z Zielonej Góry wyprzedza inne żużlowe ekipy pod względem popularności w mediach społecznościowych. - Jeśli chodzi o social media to jesteśmy na tym polu bezkonkurencyjni od lat. Wygrywamy z dużą przewagą na każdym kanale i nikt nie może nam dorównać. To cieszy, bo pokazuje, że jest ogromna grupa ludzi interesujących się Falubazem. Teraz tylko trzeba coś zrobić, aby te osoby liczniej przychodziły na stadion - podsumowuje Grygier.

ZOBACZ WIDEO: Falubaz przespał okres transferowy. "Za późno się zorientowali, że trzeba działać"

Źródło artykułu: