Nicki Pedersen sprzedał wszystkie silniki Flemminga Graversena

WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Nicki Pedersen
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Nicki Pedersen

W sezonie 2016 Nicki Pedersen rozpaczliwie szukał szybkości w swoich motocyklach. Zaczynał rok z tunerem Ryszardem Kowalskim, ale potem rzucił się w wir eksperymentów. Sukcesy Jasona Doyle'a skłoniły go do współpracy z Flemmingiem Graversenem.

Eksperyment Nickiego Pedersena z silnikami Flemminga Graversena rozpoczął się całkiem nieźle. Duńczyk korzystał z tego sprzętu w Grand Prix Polski w Gorzowie. Tamte zawody rozpoczął wystrzałowo. Na trasie był kosmicznie szybki. Końcówkę turnieju miał jednak fatalną. W decydującym momencie jakby uszło z niego powietrze. Być może nie udało mu się dopasować jednostek napędowych do zmieniających się warunków pogodowych. Nie zmienia to faktu, że wynik Pedersena w Gorzowie można było uznać za obiecujący i skłaniający do dalszej współpracy.

Pedersen początkowo chyba też był bardzo optymistycznie nastawiony do Graversena, bo nie dość, że sam kupił trzy silniki, to dodatkowo jeden, prawdopodobnie na jego prośbę, ufundował mu sponsor. Cztery jednostki to już była znacząca siła w jego parku maszyn. Teraz jednak Nicki już nie ma tych silników. Wszystkie sprzedał. Chętnych nie brakowało, bo szybkość Jasona Doyle'a w sezonie 2016 na wszystkich robiła wrażenie. Pedersenowi coś jednak nie pasowało. W przyszłym roku będzie współpracował z Ryszardem Kowalskim i Janem Anderssonem. Z tym ostatnim od wielu lat jest w kontakcie i praktycznie nie ma roku, żeby nie miał od niego jakiegoś silnika.

ZOBACZ WIDEO FOGO Unia Leszno przed sezonem 2017

Komentarze (42)
avatar
davo
10.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
też miał kolejkę po silniki?? 
KACPER.U.L
6.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ponoć McDonald ostro naciskał na Dzika aby te ścigacze sprzedać. 
avatar
sympatyk żu-żla
6.12.2016
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Flemming pnie się w górę ,Robić zaczyna furorę. 
avatar
RadaR RS-WD40
6.12.2016
Zgłoś do moderacji
3
1
Odpowiedz
Zardzewiała podobno nie dostanie licencji w pierwszym terminie, ponieważ są zobowiązania w stosunku do zawodników. Tak ćwierkają ptaszki. 
avatar
AJ10
6.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Niestety, silniki różnie reagują na zmiany w ustawieniach, danego sprzętu trzeba się "nauczyć". Najpierw charakterystyka silnika, czyli wielkość momentu obrotowego przy danych obrotach, co robi Czytaj całość