GKM nadal z Kompanią Piwowarską

Podczas całego poprzedniego sezonu w działalność grudziądzkiego klubu wpleciony był motyw współpracy z Kompanią Piwowarską. W nowym sezonie drogi GKM i marki Tyskie nie rozejdą się.

Podpisana w ubiegłym roku umowa o współpracy GKM Grudziądz z Kompanią Piwowarską, właścicielem marki Tyskie, przyniosła z pewnością korzyści obu stronom. Wniosek taki można wyciągnąć z wiadomości, że sponsorsko-marketingowa działalność będzie kontynuowana także w sezonie 2014.

- Mogę potwierdzić, że nadal będziemy współpracować - powiedział prezes GKM, Arkadiusz Tuszkowski. - Póki co nie ujawnię szczegółów, bo oferta dla kibiców pojawi się najpierw na naszej stronie klubowej. Mogę jednak zapewnić, że atrakcji i wielu konkursów nie zabraknie. Pewne elementy naszej strategii zauważyć można już teraz, podczas wciąż trwającej akcji sprzedaży karnetów. Odnaleźć je można także na oficjalnej stronie klubu - dodał.

To co z zeszłego roku pamiętamy najbardziej, to wielka akcja zbierania kapsli od piwa Tyskie przez sympatyków grudziądzkiego klubu. Stojąca przez klubowym budynkiem wielka, przezroczysta skarbonka zapełniona została tak skutecznie, że udało się przekroczyć wszystkie trzy wyznaczone progi.

Kibice ponownie będą mieli szansę zapełnić "skarbonkę"
Kibice ponownie będą mieli szansę zapełnić "skarbonkę"

Przypomnijmy, że za pierwszy próg obiecane były nowe kombinezony dla juniorów, za drugi zapas opon, a za trzeci nowiutki motocykl dla żużlowej szkółki. - W nowych, barwnych kevlarach nasi juniorzy startowali już w roku ubiegłym, późną jesienią młodzież testowała zakupiony motocykl, a opony leżą w naszym magazynie w oczekiwaniu na kolejny sezon - usłyszeliśmy z ust prezesa. - Już dziś zachęcam kibiców do gromadzenia kapsli po Tyskim, bo oprócz zakupu karnetu czy biletów na mecze, także w taki prosty sposób mogą wspomóc działalność naszego klubu.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Źródło artykułu: