Valtra dalej ze Startem? / Co z innymi sponsorami?

Pod koniec ubiegłego sezonu gnieźnieńscy żużlowcy występowali pod szyldem Valtra Start. Miejscowych kibiców nurtuje pytanie czy firma ze Skandynawii nadal będzie wspierała I-ligowca, a jeśli tak to w jakim zakresie. Postanowiliśmy sprawdzić to u źródła.

Firma Valtra nawiązała współpracę ze Startem przed rozpoczęciem ubiegłego sezonu. Jednym z jej efektów było użyczenie klubowi nowoczesnego ciągnika, który służył służbom technicznym do przygotowywania nawierzchni na wszystkie zawody rozgrywane w Gnieźnie. We wrześniu współpraca została rozszerzona, a Valtra została tytularnym sponsorem zespołu walczącego wówczas o drugie miejsce w lidze (m.in. w meczach z Marmą Hadykówką Rzeszów i Lotosem Wybrzeże Gdańsk).

Od tamtego czasu nie było wiadomo czy współpraca z czołowym producentem ciągników w krajach skandynawskich i drugą pod względem popularności marką w Ameryce Południowej będzie kontynuowana. Dziś wiemy już, że tak! - Firma AGCO, będąca właścicielem marki Valtra, zadeklarowała dalszą współpracę z naszym klubem - poinformował Marcin Śliwiński, menedżer ds. sprzedaży i marketingu. - To doskonała wiadomość dla kibiców. Jaki będzie jej zakres, dowiemy się najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu, o czym z pewnością poinformujemy za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Zespół Startu pod skrzydłami marki Valtra

Ostatnie zmiany w zespole specjalistów ds. marketingu mają sprawić, że w nadchodzącym sezonie klub będzie współpracował z większą liczbą partnerów biznesowych niż miało to miejsce dotychczas.

- Przez ostatnie lata włodarze klubu oraz szereg osób zaangażowanych w jego rozwój wykonali kawał dobrej roboty - przypomina Śliwiński. - Ze Startem od wielu sezonów jest duże grono sprawdzonych partnerów, które w znakomitej większości deklaruje dalszą współpracę. Mamy bardzo dobre relacje z władzami samorządowymi oraz dużą rzeszę wiernych kibiców. To wszystko powoduje, że posiadamy doskonałe fundamenty do budowania relacji z nowymi sponsorami. Do pełni szczęścia brakuje tylko poważniejszego zaangażowania się jednego bądź kilku większych podmiotów, które dostrzegą potencjał naszego klubu oraz szereg biznesowych korzyści wynikających ze współpracy z nami. Aby stało się to możliwe, musi zostać spełnionych wiele czynników, nad którymi intensywnie pracujemy. Odpowiadając na pytanie, czy pojawią się nowi sponsorzy, to mogę zapewnić, że tak. Jakie to marki, będzie można przekonać się już podczas pierwszego spotkania ligowego z Orłem Łódź.

Ponadto kontynuowana będzie współpraca z Kompanią Piwowarską, a w drugim półroczu mają rozpocząć się rozmowy na temat podpisania nowej umowy! - Nasz największy - obok miasta - partner jest zadowolony z dotychczasowej współpracy. Po styczniowym spotkaniu możemy zakomunikować, że ten sezon to dalsza promocja marki Tyskie, która będzie nam towarzyszyć nie tylko podczas zmagań ligowych, ale także przy wielkich imprezach indywidualnych, jakie nas czekają w tym sezonie. Zostaliśmy również zaproszeni w drugim półroczu na rozmowy dotyczące przedłużenia naszej współpracy, dzięki czemu jestem dobrej myśli w kontekście wspólnej przyszłości z Kompanią Piwowarską.

Źródło artykułu: