1. Daniel Nermark - 11 (3,3,2,3) (V raz w siódemce kolejki) - dzięki pozyskaniu sponsora tytularnego rybnicki zespół mógł przystąpić do meczu z GTŻ Grudziądz w najsilniejszym składzie. Rekiny pewnie pokonały grudziądzan, a duża w tym zasługa szwedzkiego żużlowca, który tylko raz oglądał plecy rywali.
2. Rafał Okoniewski - 12+1 (3,3,2,3,1*) (IV) - coraz bliżej awansu do Speedway Ekstraligi są żużlowcy Marmy Hadykówki Rzeszów. Rzeszowianie w niedzielę okazali się lepsi od Lotosu Wybrzeża Gdańsk, a jednym z zawodników, który poprowadził Żurawi do triumfu nad morzem był właśnie wychowanek pilskiej Polonii.
3. Grigorij Łaguta - 15 (3,3,3,3,3) (VI) - świetna postawa Rosjanina nie uchroniła Lokomotivu Daugavpils od porażki na własnym torze ze Startem Gniezno. Lider łotewskiego klubu brylował na swoim torze, jednak minimalnie lepsi okazali się goście.
4. Adrian Gomólski - 13 (2,3,3,2,2,1) (I) - zwycięstwo Startu w Daugavpils było dużą niespodzianką. Gnieźnianie zaliczyli bardzo dobre zawody, a nasze wyróżnienie otrzymał właśnie Gomólski, który przeciwko Lokomotivowi zdobył najwięcej oczek.
5. Lee Richardson - 13+1 (2*,3,3,3,2) (V) - Anglik to kolejny z jeźdźców Marmy Hadykówki nominowany do naszego zestawienia. W niedzielne popołudnie były uczestnik cyklu Grand Prix świetnie spisał się w Gdańsku, a jedynej porażki doznał dopiero w piętnastym wyścigu, gdy wynik spotkania już był znany.
6. Dawid Lampart - 8 (3,3,2,-,-,) (II) - świetny powrót po kontuzji zanotował wychowanek rzeszowskiego klubu. Młodzieżowiec klubu z Podkarpacia miał siły tylko na trzy wyścigi, w których zdobył osiem punktów.
7. Maksim Bogdanow - 11 (3,2,3,3,w) (VI) - gdyby nie piętnasty wyścig, to Łotysz mógłby być zadowolony ze swojego występu przeciwko Startowi. Jednak upadek w ostatnim wyścigu dnia pozbawił Lokomotiv szansy na końcowy triumf. We wcześniejszych biegach lider klasyfikacji Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów był prawie bezbłędny.
Siódemka kolejki tworzona jest zgodnie z obowiązującymi przepisami w rozgrywkach o DMP I ligi - w składzie musi być przynajmniej trzech zawodników krajowych, zawodnik z numerem 6 musi być zawodnikiem krajowym, w składzie nie może być więcej niż dwóch zawodników uczestniczących w cyklu GP.
Zobacz również: