Kolejna wielka marka nawiązała współpracę ze Świątek

Getty Images / Robert Prange / Na zdjęciu: Iga Świątek
Getty Images / Robert Prange / Na zdjęciu: Iga Świątek

Sukcesy na zawodowych kortach i pozycja liderki światowego rankingu ułatwiają Idze Świątek podpisywanie kolejnych kontraktów. W piątek ogłoszono, że polska tenisistka została ambasadorem marki Infosys.

W tym artykule dowiesz się o:

Firma Infosys powstała w Indiach i jest związana z zawodowym tenisem od ośmiu lat. Kibice kojarzą ją zapewne z różnych turniejów i transmisji telewizyjnych. Jest bowiem partnerem w zakresie innowacji cyfrowych dla ATP Tour, Rolanda Garrosa, Australian Open oraz Międzynarodowej Tenisowej Galerii Sław, która mieści się w Newport.

W piątek firma nawiązała współpracę z Igą Świątek. Jak przekazano w komunikacie prasowym, "Infosys zacieśni współpracę z zespołem Igi Świątek, budując zaawansowaną analitykę danych i pulpit nawigacyjny wideo, wykorzystując sztuczną inteligencję, które wzbogacą jej szkolenie i pomogą dynamicznie rozwijać atuty i dopasowywać strategię poprzez nieustanne uczenie się".

Dla Świątek ta współpraca oznacza dodatkowe korzyści. - Współpraca z firmą taką jak Infosys, wykorzystującą swoją wiedzę technologiczną do zmiany oblicza tenisa dla tak wielu osób, jest dla mnie dużym zaszczytem. Pomimo tego, że tenis i technologia mogą początkowo wydawać się zupełnie odrębnymi dziedzinami, mają ze sobą wiele wspólnego - w tym strategiczne myślenie, uczenie się i rozwijanie w każdej sytuacji, zdolność do doskonalenia gry i dostosowywania się - powiedziała aktualna liderka rankingu WTA.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: on ciężko trenuje, ona wygrzewa się na łodzi

- Poruszyło mnie wszystko, co Infosys osiąga poza kortem, oferując kolejne możliwości, które pozwalają ludziom, firmom i społecznościom odważnie wkraczać w przyszłość. Wraz z Infosys naszym celem jest również inspirowanie ludzi, zwłaszcza młodych kobiet, do odgrywania silnych i znaczących ról w świecie, w którym nie można już żyć i rozwijać się bez zaawansowanych umiejętności i wiedzy cyfrowej - dodała 22-latka.

Zadowoleni z nawiązania współpracy z czterokrotną mistrzynią wielkoszlemową są przedstawiciele firmy Infosys. - Z radością witamy nową ambasadorkę marki Infosys - Igę Świątek - polską tenisistkę, która stawiła czoła niesamowitym wyzwaniom, aby stać się najlepszą na świecie i inspiracją dla wszystkich, którzy aspirują do tego, aby podążać swoją własną drogą. Jej nieustanny rozwój jest odzwierciedleniem cyfrowej podróży, którą wielu klientów podjęło we współpracy z nami, aby stać się mistrzami w swoich dziedzinach - powiedział Salil Parekh.

- Iga jest również niesamowitą inspiracją dla kobiet osiągających sukcesy, a wraz z nią Infosys będzie dążyć do motywowania młodych ludzi, zwłaszcza kobiet, do rozwoju kariery w dziedzinie STEM, kluczowej dla naszej przyszłości. Cały zespół Infosys z całego serca życzy Idze wszystkiego najlepszego - dodał dyrektor generalny i zarządzający Infosys.

Aktualnie Świątek przebywa w Nowym Jorku, gdzie przygotowuje się do występu w US Open 2023. Polska tenisistka będzie bronić tytułu w tej imprezie wielkoszlemowej. Jej przeciwniczką w I rundzie będzie już w poniedziałek Szwedka Rebecca Peterson.

Czytaj także:
Iga Świątek przed trudnym zadaniem w US Open. Jest turniejowa drabinka
Obiecujące losowanie Huberta Hurkacza w US Open. Co z najgroźniejszymi rywalami?

Komentarze (2)
avatar
Pokuśnik
25.08.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kolejne miliony do skarbca Świątków, ale jak dają trzeba korzystać... 
avatar
elo10
25.08.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
BRAWO! Wybór partnerów biznesowych bardzo dobrze przemyślany