W tym artykule dowiesz się o:
Prawicowy publicysta stwierdził na Twitterze, że reklamy z udziałem lekkoatletów czy siatkarzy nie mają takiego oddziaływania jak te, do których zaangażowano gwiazdy futbolu. W związku z tym uznał, że Polacy "wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu".
Takie postawienie sprawy wywołało lawinę negatywnych komentarzy. Inni internauci zarzucają Rafałowi Ziemkiewiczowi kompletną nieznajomość sportu.
Pojawiły się też opinie, że nazywanie pokolenia Roberta Lewandowskiego "nieudacznikami" czy "bumelantami" jest godne pożałowania.
Reklamy z lekkoatletami czy siatkarzami nie sprzedają w Polsce produktów. Sprzedają te z piłkarzami. Po prostu Polacy wolą nieudaczników, bumelantów i pierdołów od ludzi sukcesu - i tyle.
— Rafał A. Ziemkiewicz (@R_A_Ziemkiewicz) 1 października 2018
ZOBACZ WIDEO Show Krzysztofa Piątka! Polak z dubletem! [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]
Oglądaj siatkówkę mężczyzn w Pilocie WP (link sponsorowany)