LŚ, gr. B: Wyrównane starcie z przewagą Amerykanów - Biało-Czerwoni w statystykach po drugim meczu z USA

Mimo że reprezentanci Polski mieli lepsze przyjęcie od swoich przeciwników, to nie umieli przełożyć tego na skuteczność ataku. Najwięcej punktów w biało-czerwonych szeregach zdobył Rafał Buszek.

W tym artykule dowiesz się o:

Przyjęcie (min. 25 proc.):

ZawodnikPerfekcyjnePozytywneBłędyRazemSkuteczność
Mateusz Mika 24 27 1 52 44,23 proc.
Paweł Zatorski 14 4 0 18 -
Rafał Buszek 4 6 1 11 -
Razem 42 37 2 81 49,38 proc.

Skuteczność przyjęcia reprezentacji USA: 40,54 proc.
[ad=rectangle]
Atak

ZawodnikPunktyBłędyAtaki wykonaneSkuteczność
Piotr Nowakowski 4 0 4 100 proc.
Rafał Buszek 16 4 27 59,26 proc.
Mateusz Mika 11 4 22 50 proc.
Dawid Konarski 2 0 4 50 proc.
Mateusz Bieniek 3 1 8 37,5 proc.
Bartosz Kurek 8 5 31 25,81 proc.
Andrzej Wrona 4 5 16 25 proc.
Razem 48 19 112 42,86 proc.

Skuteczność ataku reprezentacji USA: 59,38 proc.

Blok

ZawodnikPunktyBłędyPróbyPkt/set
Bartosz Kurek 3 8 12 0,75
Andrzej Wrona 1 8 13 0,25
Rafał Buszek 0 1 3 -
Mateusz Bieniek 0 9 14 -
Grzegorz Łomacz 0 4 6 -
Piotr Nowakowski 0 10 10 -
Dawid Konarski 0 1 1 -
Fabian Drzyzga 0 2 2 -
Mateusz Mika 0 3 3 -
Razem 4 46 64 1

Liczba bloków na set w wykonaniu reprezentacji USA: 2,75

Zagrywka

ZawodnikPunktyBłędyZagrywki wykonanePkt/set
Mateusz Mika 4 4 19 1
Rafał Buszek 2 1 16 0,5
Andrzej Wrona 1 0 12 0,25
Artur Szalpuk 0 0 2 -
Bartosz Kurek 0 3 14 -
Grzegorz Łomacz 0 2 9 -
Mateusz Bieniek 0 2 7 -
Piotr Nowakowski 0 2 6 -
Fabian Drzyzga 0 1 3 -
Dawid Konarski 0 1 2 -
Razem 7 16 90 1,75

Liczba asów na set w wykonaniu reprezentacji USA: 0,75

Obrona

ZawodnikObronyBłędyInterwencjeObrony/set
Rafał Buszek 12 1 14 3
Bartosz Kurek 11 2 13 2,75
Paweł Zatorski 11 2 13 2,75
Fabian Drzyzga 9 1 10 2,25
Mateusz Mika 8 1 10 2
Piotr Gacek 4 3 7 1
Grzegorz Łomacz 3 0 3 0,75
Mateusz Bieniek 1 0 1 0,25
Andrzej Wrona 1 1 2 0,25
Dawid Konarski 0 1 1 -
Artur Szalpuk 0 1 1 -
Razem 60 13 75 15

Liczba obron na set w wykonaniu reprezentacji USA: 15,25

Źródło artykułu: