Na specjalnie zorganizowanej konferencji, w której udział wzięli wszyscy sponsorzy, partnerzy sztandarowego projektu EHF, jakim jest Liga Mistrzów, a także specjalnie zaproszeni goście dyrektor EHF Marketing - Peter Vargo zaprezentował nowe logo najważniejszych klubowych rozgrywek.
Nowe logo ma na celu wprowadzenie do tożsamości kibica kolorów związanych ze sponsorem tytularnym rozgrywek - grupą Velux. Do obecnego obecnie błękitu, dodano więc złoto i czerwień.
- Nowe logo jest rozwinięciem obecnego logo Ligi Mistrzów i jej brandingu. Zachowaliśmy kluczowe elementy dawnego logo, ale chcieliśmy przy tym stworzyć nowy, ekscytujący wizerunek, który pomoże nam w byciu bardziej kreatywnym w przyszłości. Jestem przekonany, że ten nowy wygląd jest kolejnym pozytywnym krokiem naprzód dla produktu o nazwie "Liga Mistrzów" - mówił chwilę po prezentacji nowego wizerunku, Peter Vargo, dyrektor EHF Marketing.
Nowe logo wraz ze specjalnie zaprojektowaną czcionką EHF będzie oficjalnie zainaugurowane na Kongresie EHF w Kopenhadze, który odbędzie się w dniach 23-24 czerwca. Zadecydowano również, że nowy wizerunek rozgrywek będzie prezentowany od ich najbliższej edycji.