[tag=720]
FC Barcelona[/tag] od wielu miesięcy znajduje się w bardzo złej sytuacji ekonomicznej, do której doprowadziło złe zarządzanie przez Josepa Bartomeu oraz pandemia koronawirusa. Joan Laporta musi wykonać dużo pracy, by klub wrócił na właściwe finansowe tory.
Jednym z elementów naprawy sytuacji jest kontrakt ze Spotify, światowym gigantem muzyki i streamingu. Jak podaje radio RAC1, umowa z platformą będzie trzyletnia i ma zostać podpisana w najbliższą niedzielę. Za każdy sezon Katalończycy otrzymają 90 milionów euro. Logo platformy ma pojawić się na koszulkach meczowych oraz treningowych (na plecach), zastępując odpowiednio Rakuten i Beko.
Szefowie firmy są w Barcelonie od kilku dni, byli na Camp Nou na meczu z Atletico Madryt oraz w Palau Blaugrana, by śledzić poczynania koszykarzy. Ten pierwszy obiekt przyjmie nazwę komercyjną.
Spotify jest marką znaną na całym świecie, bardzo popularną wśród najmłodszych fanów. Łącznie ma 381 milionów użytkowników, z czego 172 miliony to osoby płacące abonament. Zarząd klubu pracuje nad tym, aby socios mieli korzyści z tego porozumienia, jeśli również wykupią subskrypcję.
Zobacz też:
Oficjalnie: Wyjaśniła się przyszłość Bartosza Bereszyńskiego
FC Barcelona idzie za ciosem. Chce kolejnego piłkarza
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Kapitalny gol w wykonaniu piłkarki! Trafiła idealnie