Telewizja Polska zakupiła prawa do piłkarskiego Pucharu Mistrzów

Getty Images / Octavio Passos / Na zdjęciu: drużyna FC Barcelona
Getty Images / Octavio Passos / Na zdjęciu: drużyna FC Barcelona

Intermational Champions Cup to przedsezonowy turniej, w którym udział biorą giganci futbolu jak FC Barcelona, Real Madryt, Manchester United czy Bayern Monachium. Transmisje z tego wydarzenia tylko w Telewizji Polskiej.

Telewizja Polska zakupiła wyłączną licencję na pokazywanie piłkarskiego International Champions Cup - Pucharu Mistrzów. Ten turniej po raz drugi z rzędu zagości na antenach TVP. To przedsezonowe mecze najlepszych klubów w Europie: FC Barcelona, Realu Madryt, Bayernu Monachium, Borussii Dortmund, Manchesteru United, Manchesteru City, Chelsea FC, Arsenalu, Paris Saint-Germain, Juventusu Turyn, AC Milan czy Interu Mediolan.

W sumie między 20 lipca a 11 sierpnia zostanie rozegranych 27 spotkań - każda z drużyn zagra przynajmniej w trzech meczach, które będą rozgrywane na trzech kontynentach: w Ameryce Północnej (USA), Azji (Singapur) i Europie.

Jednym z miast, w których zagości Puchar Mistrzów będzie Warszawa. 28 lipca na Stadionie Narodowym Chelsea podejmie Sevillę. Hiszpański klub z tym obiektem ma jak najmilsze wspomnienia, bo w 2015 roku jeszcze z Grzegorzem Krychowiakiem w składzie triumfował w finale Ligi Europy.

Wszystkie mecze zostaną pokazane w TVP - część w antenach otwartych (przed rokiem spotkania transmitowała Jedynka), całość w TVP Sport, a także na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej.

ZOBACZ WIDEO "Damy z siebie wszystko" #21. Jakub Błaszczykowski wrócił!

Komentarze (3)
5teel
25.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zakupilibyście prawa do większej liczby meczów LM we Wtorki i Środy po 2 na każdy dzień a nie i bedzie git kanałów macie sporo mogło by być na TVP1 i żeby Kobiety miały też coś dla siebie to za Czytaj całość
avatar
Mossad
25.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
badziewie na miare Tvp 
avatar
Przemysław M11
25.04.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Te letnie sparingi to jarają tylko kibiców na drugiej półkuli.
Z naszej perspektywy nic ciekawego, jednak produkt pewnie dużo tańszy niż cykliczne pokazywanie danej ligi.