Lech Poznań wiosną wciąż bez sponsora strategicznego

Lech Poznań w rundzie wiosennej w dalszym ciągu będzie występował bez loga sponsora strategicznego, którego wciąż nie udało się znaleźć.

W tym artykule dowiesz się o:

Lech Poznań bez loga sponsora strategicznego występuje od początku sezonu, czyli od momentu, gdy wygasła umowa z firmą S.Oliver, która wspierała klub od marca 2010 roku.

Zarząd Lecha przez ostatnie miesiące powtarzał, że rozmowy z potencjalnymi sponsorami trwają i taki stan rzeczy nadal się utrzymuje. Wiosną więc na koszulkach nadal widnieć będzie logo wygrajzycie.pl, czyli akcji promującej oddawanie szpiku osobom chorym na nowotwory.

Komentarze (2)
avatar
Grek Zorba
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
to jest problem większości polskich klubów. Niestety rząd chcąc umyć ręce po aferze hazardowej (jeśli w ogóle taka była) spowodował, że kluby od buków grosza nie dostaną. A wystarczy, że przyje Czytaj całość