W czerwcu Lechowi Poznań wygasają umowy z dwoma kluczowymi sponsorami - potentatem odzieżowym firmą s.Olivier i firmą Sokołów. Niemiecka firma odzieżowa już wcześniej zapowiadała, że nie będzie zainteresowana przedłużeniem umowy. - Umowa się kończy, ale s.Oliver przejrzyście deklarował że jej nie chce przedłużyć, więc jesteśmy na tę okoliczność przygotowani. Zapewniam, że w nowym sezonie Lech będzie miał sponsora na koszulkach, choć oczywiście nie zdradzę teraz jeszcze, kto nim zostanie. Prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami i zostało nam już tylko kilka biznesowych spotkań do ich zakończenia - powiedział dla gazeta.pl wiceprezes Lecha Poznań Arkadiusz Kasprzak.
Władze Lecha Poznań zapewniają, że prowadzą kolejne rozmowy z potencjalnymi sponsorami. Nie są one zapewne łatwe w świetle wyników osiąganych przez drużynę. Nie jest wykluczone, że Lech w przypadku braku awansu do europejskich pucharów, straci finansowo. Brak awansu jest bardzo realny, choć jak zaznacza Kasprzak, Kolejorz jeszcze nie złożył broni.
Źródło: gazeta.pl