Katarzyna Sobstyl: To dopiero początek

Katarzyna Sobstyl, prezes Ruchu Chorzów w końcu może triumfować. Część fanów Niebieskich zarzucała prezesowi Niebieskich, że nie potrafi pozyskać dla klubu sponsora. Zarządzającej czternastokrotnymi mistrzami Polski udało się podpisać umowę z nowym darczyńcą. Jak się okazuje, wcześniejsze działania włodarzy Ruchu zaczynają przynosić profity.

Już nie tylko logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy znajdzie się na centralnym miejscu koszulek piłkarzy Ruchu Chorzów. Od najbliższego meczu Niebieskich z Legią w Warszawie, pod czerwonym sercem WOŚP pojawi się logo firmy Tauron. - Jest to początek naszej współpracy. Trzymamy kciuki za zespół, aby kolejna firma na koszulkach przyniosła drużynie dużo szczęścia - przyznaje prezes chorzowian Katarzyna Sobstyl. - Na podpisanej umowie skorzystają obie strony, które traktują współpracę jako inwestycję. Taka marka jak grupa Tauron pomoże nam na znalezieniu nowych inwestorów, którzy wezmą przykład z naszego nowego sponsora - przekonuje Sobstyl. - Firma Tauron otrzymała gotowy produkt, wyczyszczony, publiczny i przejrzysty, z pięknym czerwonym sercem na klatce piersiowej oraz z bardzo dobrym wynikiem sportowym. Przypomnę, że jesteśmy wiceliderem ekstraklasy - dodaje. - Trzymamy kciuki za zespół, aby czerwone serce i różowy znaczek nowego sponsora dodał drużynie skrzydeł i żebyśmy wyjechali z Warszawy z kolejnymi punktami. Jak zwykle będę oglądać drużynę i myślę, że w sobotnim meczu będzie dużo emocji - stwierdza prezes czternastokrotnych mistrzów Polski.

Katarzyna Sobstyl rzadko udziela się w mediach. Okazuje się jednak, że prezes Niebieskich, wbrew opinii niektórych mediów oraz kibiców, dobrze orientuje się w tematyce futbolowej. - Mamy bardzo dobrą drużynę. Latem w zespole nie było zbyt wielu zmian. Praktycznie doszło do drobnej, aczkolwiek dla nas niezwykle ważnej korekty. Mam na myśli podpisanie kontraktu z Andrzejem Niedzielanem. Naszym atutem jest również fakt, że mamy trenera, który potrafi poskładać to wszystko i wykrzesać z chłopaków pozytywną energię. Widzimy ją w formie wygranych meczów - dodaje zarządzająca Niebieskimi, która podkreśla jak ważne w rozmowach z potencjalnymi sponsorami jest dobra gra zespołu. - Wyniki piłkarzu miały ogromne znaczenie w negocjacjach. Ważny jednak był również dla firmy Tauron fakt, że jesteśmy spółką publiczną oraz współpracujemy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. To wszystko stworzyło całość. Ciężko by było podpisać taką umowę, gdyby chociaż jeden z tych elementów nie został spełniony - przekonuje Katarzyna Sobstyl, która jest pewna, że współpraca z firmą Tauron w przyszłym roku będzie kontynuowana.

Źródło artykułu: