[h2]
- Pamiętamy o swojej pięknej, 111-letniej już historii Warty Poznań, ale jednocześnie od dłuższego czasu budujemy nowy wizerunek klubu piłkarskiego, który swoimi działaniami wykracza poza to, co dzieje się na boisku - przyznał rzecznik prasowy zielonych, Piotr Leśniowski.
- Nowy herb stanowi połączenie tradycji i nowoczesnego podejścia do funkcjonowania klubu. Wierzymy w to, że pozwoli jeszcze bardziej wzmocnić tożsamość "Zielonej Rodziny" - dodał.
Nowy herb jest nawiązaniem do bardzo wiekowej już identyfikacji wizualnej, którą zieloni posługiwali się tuż po powstaniu klubu - w latach 20. ubiegłego wieku.
Za stworzenie herbu odpowiedzialna była poznańska agencja 360° Mood Agency, która sięgnęła nie tylko do historii klubu, ale bazowała również na jego niezwykłej różnorodności.
W czwartek zaprezentowano ponadto wizualizację nowego stadionu Warty, który ma powstać przy Drodze Dębińskiej. To efekt prac projektowych, jakie toczyły się od dłuższego czasu.
Klub wraz z miastem w dalszym ciągu prowadzi działania zmierzające do pozyskania pełni środków na realizację inwestycji. W międzyczasie ruszy rozbudowa boisk treningowych, która ma kosztować ok. 14 mln zł. Ponad połowa środków na ten cel pochodzi z budżetu krajowego, a resztę przegłosowali niedawno poznańscy radni.
Stadion wg obecnej koncepcji ma posiadać trzy trybuny, oddychającą ścianę z roślinnością i pojemność 5 tys. z możliwością rozbudowy. Obiekt będzie w pełni ekologiczny i spełni wszelkie wymogi licencyjne PKO Ekstraklasy.
Na razie drużyna Dawida Szulczka występuje w roli gospodarza w Grodzisku Wlkp. i w sezonie 2023/2024 ten stan rzeczy się nie zmieni.[/h2]
ZOBACZ WIDEO: Duże zainteresowanie polskim trenerem. "Większe niż sądziłem"