Według "Mundo Deportivo" FC Barcelona chce wykorzystać pustą przestrzeń i wprowadzić reklamy na spodenkach. Nigdy wcześniej Blaugrana nie decydowała się na taki ruch. Gdy to zrobi, będzie dopiero trzecim klubem w Primera Division, który rozdysponuje miejsce reklamowe na spodenkach (dołączy do Mallorcy i Espanyolu).
Logo nowego sponsora miałoby być widoczne w tylnej części spodenek. Dziennikarze spekulują, że Barcelona zyska pięć mln euro, choć nie wiadomo jeszcze z kim dokładnie nawiąże współpracę.
Zainteresowana kooperacją z katalońskim klubem jest firma Philips. W tym przypadku jednak logo marki miałoby być widoczne na rękawach koszulek. Strony już rozpoczęły rozmowy i być może uda się podpisać umowę w obecnym sezonie.
ZOBACZ WIDEO: Tego dawno nie było. Fernando Santos kompletnie zaskoczył
Gdyby tak się stało, to Barcelona do końca roku otrzyma trzy mln euro. W przyszłości dochód Barcelony z tej formy współpracy mógłby wynieść nawet osiem lub dziewięć mln euro.
"Mundo Deportivo" podkreśla, że działacze cały czas myślą nad kolejnymi sposobami na znalezienie dodatkowych funduszy.
Czytaj także:
Sebastien Haller wrócił z dalekiej podróży. Historia z hollywoodzkim happy endem