Niespełna trzy lata i koniec. PZPN stracił sponsora

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjeciu: reprezentacja Polski
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjeciu: reprezentacja Polski

Blisko trzy lata trwała współpraca PZPN i T-Mobile. Jak poinformował serwis Wirtualnemedia.pl, wraz z końcem roku operator komórkowy nie będzie już wspierał piłkarskiej federacji.

Wpływu na decyzję władz T-Mobile nie miała atmosfera, jaka w ostatnich dniach panuje wokół reprezentacji Polski. Już przed startem Mistrzostw Świata 2022 zarządzający operatorem telefonii komórkowej zdecydowali, że umowa z PZPN nie zostanie przedłużona. Kończy się ona 31 grudnia tego roku.

"W T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r" - poinformowała firma w oświadczeniu przesłanym portalowi Wirutalnemedia.

Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2020 roku. Wtedy T-Mobile Polska został sponsorem męskiej reprezentacji Polski, ale także i kadry U-21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Firma dodała, że wybuch pandemii koronawirusa uniemożliwił szereg działań, jakie sponsor kadry narodowej miał wcześniej zaplanowane.

PZPN prowadzi rozmowy z większością pozostałych sponsorów reprezentacji Polski. Nie jest wykluczone, że wkrótce dojdzie do kolejnych zmian w gronie firm wspierających PZPN.

Przypomnijmy, że reprezentacja Polski udział w mundialu zakończyła na 1/8 finału. Tam przegrała z Francją (1:3). W fazie grupowej Biało-Czerwoni zajęli drugie miejsce, wyprzedzając Meksyk dzięki lepszemu bilansowi bramek.

Czytaj także:
Pierwszy taki przypadek w historii. Michał Listkiewicz przestrzega syna
Marciniak przemówił po otrzymaniu finału MŚ. Na jednej rzeczy szczególnie mu zależy

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: nagranie Lewandowskiego hitem sieci. Kapitan nie próżnuje

Komentarze (15)
avatar
Emer
17.12.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ciekawe dlaczego? Czy to wina Kuleszy czy jeszcze Michniewicza? 
avatar
zbych22
17.12.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A kto rozsądny chciałby sponsorować padakę? Brzęczek już dał do zrozumienia sponsorom, że nie warto, a Czesław 711 to potwierdził i jeszcze pogłębił. Wyszły zdolności marketingowe Bońka. 
avatar
ggdd
17.12.2022
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
To ciekawe. Do 31.12 "będą blisko rzeczy, które są ważne dla naszych klientów", a po 31.12 te "rzeczy" przestaną być dla klientów "ważne"? A przy okazji: kiedy wreszcie nauczysz się, Witczyk, p Czytaj całość
avatar
gardener
17.12.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Mam nadzieję że wszyscy sponsorzy odejdą. Im mniej kasy w PZPN tym większa szansa że leśne dziady odejdą ze stanowisk. PZPN to komunistyczny beton 
avatar
k73
17.12.2022
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Ale jaka niby atmosfera? Wyszliśmy z grupy z finalistą, w 1/8 odpadliśmy po niezłej grze z drugim finalistą. Realnie rzecz traktując zrobiliśmy maxa. Więc chyba mówimy o atmosferze sukcesu?