Play-offy: Raj dla speców od marketingu

Przygotowania do play-offów to nie tylko domena zawodników i sztabu szkoleniowego, ale także specjalistów od marketingu, którzy robią wszystko, by przyciągnąć jak największą szerzę kibiców na trybuny. Zobaczcie efekty ich pracy.

Jako pierwsi swój klip zaprezentowali przedstawiciele Energi Czarnych. Management słupskiego klubu przyzwyczaił kibiców do tego, że potrafi przygotować coś wyjątkowego przed najważniejszą częścią sezonu. Nie inaczej jest w obecnych rozgrywkach. We wtorek fani Czarnych Panter zobaczyli klip #CzarneRymy, który jest zapowiedzią play-offów.

Klip pokazuje słupskich zawodników, którzy w play-offach mają pokazać pazur. Zadania jednak łatwego mieć nie będą, bo Polski Cukier w tym sezonie prezentuje się naprawdę solidnie.

[nextpage]Na odpowiedź Polskiego Cukru Toruń nie trzeba było długo czekać. Wasale Jacka Winnickiego rozpoczęli "Polowanie na Czarną Panterę". W rolach głównych podkoszowi: Krzysztof Sulima, Maxym Korniyenko i Stevan Milosevic.

[nextpage]"Już czas" to klip, który zaprezentowali przedstawiciele Stelmetu BC Zielona Góra. Czy w play-offach mistrzowie Polski potwierdzą swoją dominację?

[nextpage]Swój pomysł na promocję play-offów przedstawił także management Anwilu Włocławek. Klip nawiązuje do wielkich emocji, które towarzyszyły zawodnikom podczas meczów w Hali Mistrzów. Równie gorąco powinno być w spotkaniach z King Wilkami Morskimi Szczecin. Bilety zostały już praktycznie wyprzedane.

[nextpage]Debiutantem w rozgrywkach play-off będzie Polfarmex Kutno. Przedstawiciele klubu przedstawili swój klip promujący grę w najważniejszej części sezonu. Czy podopieczni Jarosława Krysiewicza sprawią niespodziankę i ograją Rosę?

Źródło artykułu: