Nowe logo Asseco Gdynia. Dedykowane na XX-lecie klubu

Przedstawiciele Asseco Gdynia ze względu na XX-lecie klubu przygotowali specjalne logo, które będzie obowiązywało w nadchodzącym sezonie.

Na niedzielnym spotkaniu z kibicami zaprezentowano nowy logotyp. Jest to nawiązanie do 20. rocznicy założenia klubu i wielu sukcesów, które w tym czasie udało się zdobyć. Przypomnijmy, że Asseco Gdynia jest dziewięciokrotnym mistrzem Polski.

- Mamy nowe logo. Staramy się wprowadzić nowe elementy, tak aby przyciągnąć potencjalnych zainteresowanych. Mam tu na myśli kibiców, ale także sponsorów - mówi nam Przemysław Sęczkowski, prezes Asseco Gdynia.

10 października ekipy z Trójmiasta zmierzą się w obiekcie na granicy Gdańska i Sopotu. Derbom Trójmiasta towarzyszyć będzie szereg atrakcji, związanych z jubileuszem XX-lecia sopockiej koszykówki.

Z prawnego punktu widzenia spadkobiercą całej historii jest właśnie ekipa z Gdyni. Rozłam trójmiejskich klubów nastąpił w 2009 roku.

- Wiem, że mogą się podnieść głosy, że klub nie jest stąd, ale nie chcę w to wchodzić. Twórzmy wspólny sport w Trójmieście. Nie chcę, aby koszykówka stała się areną przepychanek. To piękny sport, który trzeba kultywować - apeluje Sęczkowski.

Nowe logo będzie obowiązywało jedynie w sezonie 2015/2016.

Komentarze (3)
avatar
Wo Falubaz-Zastal
8.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Asecco Gdynia 9 tytułów, Trefl Sopot wywiesza 5 tytułów - mogli by wkońcu to okreslic. Dla mnie sprawa jest prosta skoro klub grał dla miasta i zdobył 5 tytułów a potel kupił ekstraligę i przen Czytaj całość
avatar
fazzzi
8.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To jest logo?... czy patera okolicznościowa? zresztą połowiczna. A za rok 21;( 
avatar
VinniV
8.10.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Brawo Wasiek, mistrzu amatorszczyzny. Pisać o logo i nie pokazać go w całości. Brawo!