- Po awansie do ekstraklasy zmieniamy cały wizerunek klubu. Tak, żeby dostosować go do najwyższych standardów obowiązujących w Polsce, czy Europie. Stworzyliśmy nowy fanpage na facebooku. Założyliśmy też nowy profil na twitterze. Są to najważniejsze portale społecznościowe, przez które będziemy się komunikować z kibicami i mediami. Trwa budowa nowej strony internetowej, która będzie spełniała wszystkie standardy światowe. Pojawi się tam wiele nowości: galerie, wideo oraz system biletowy. Planujemy uruchomienie tej strony na początek sierpnia - poinformował Rafał Rajewicz, menadżer King Wilków Morskich Szczecin.
[ad=rectangle]Podczas środowej konferencji prasowej jednym z głównych tematów była prezentacja nowego logotypu beniaminka Tauron Basket Ligi. - To historyczna chwila dla naszego klubu, bo nowe logo będzie funkcjonowało przez wiele lat - zapewnił Rafał Rajewicz.
Dlaczego jednak zdecydowano się na taką zmianę? - Do poprzedniego logotypu nie mieliśmy żadnych praw. Nie wiemy tak naprawdę, kto to logo stworzył, w jaki sposób powstało. Było trochę skopiowane z innego klubu. Będąc w ekstraklasie nie możemy sobie pozwolić na żadne zarzuty w tym zakresie. Dlatego też powstał pomysł nowego logotypu - przyznał.
Nowe logo będzie widniało na koszulkach, wizytówkach, czy klubowych gadżetach, które będą mogli nabyć kibice King Wilków Morskich Szczecin.
Gdzie tu panie kolego widzisz mowę o awansie sportowym. Ty może mówisz o takowym , ale w tej dyskusji odnosimy się do słów Rajewicza, Czytaj całość