Ważna umowa organizatorów Tour de Pologne. "Liczę, że dotrzemy do nowych kibiców"

WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Czesław Lang
WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Czesław Lang

Ogłoszenie trasy 81. Tour de Pologne nastąpi 19 lipca, ale już teraz organizatorzy pochwalili się nowym sponsorem wyścigu - firmą Decathlon. - To dla nas bardzo trudny rok. Liczę, że w ten sposób dotrzemy do nowych kibiców - mówi Czesław Lang.

W tym artykule dowiesz się o:

Podczas specjalnej konferencji prasowej organizator wyścigu ogłosił, że od tego roku Decathlon będzie sponsorem klasyfikacji drużynowej. To już kolejny bardzo mocny krok producenta i dystrybutora sprzętu sportowego w stronę kibiców kolarstwa. W ubiegłym roku została również głównym partnerem trzech drużyn kolarskich AG2R La Mondiale. Ta drużyna jeździ zresztą na rowerach Van Rysel, produkowanych przez swojego sponsora.

- Jest szansa, że zawodnicy Decathlon AG2R La Mondiale powalczą w Polsce o triumf w klasyfikacji drużynowej, bo z tego co wiem, dość mocno nastawiają się na rywalizację w Tour de Pologne. Współpraca z Tour de Pologne to kolejny, bardzo ważny krok na drodze naszej marki. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju. Jazda na rowerze to jedna z najpopularniejszych i najlepiej dostępnych aktywności fizycznych. Współpraca z takim partnerem to dla nas szansa na szerokie docieranie do fanów kolarstwa w całej Polsce - mówi Nils Swolkien, chief executive officer w Decathlon Polska.

Pozyskanie nowego sponsora to ważny punkt przygotowań do tegorocznej edycji najpopularniejszego polskiego wyścigu kolarskiego. W tym roku rywalizacja o żółtą koszulkę rozpocznie się tuż po igrzyskach olimpijskich w Paryżu, czyli 12 sierpnia i potrwa do 18 sierpnia.

Tegoroczna edycja jest jedną z trudniejszych w całej historii imprezy, a wszystko przez splot niekorzystnych warunków. - Ponakładało się wiele rzeczy: igrzyska olimpijskie, wybory parlamentarne, a przede wszystkim wybory samorządowe, które zablokowały wszystko. Wielu samorządowców chciało ugościć u siebie wyścig, ale wiele rozmów było wstrzymywanych przez trwającą kampanię wyborczą. Efekt jest taki, że wciąż jeżdżę po całej Polsce mi mam nawet po 4-5 spotkań dziennie - przyznał Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne.

- Cały czas staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do miłośników kolarstwa. Nasze wspólne działania z marką Decathlon na pewno pozytywnie wpłyną na jeszcze większą popularyzację jazdy na rowerze, zarówno tej zawodowej, jak i amatorskiej. Kolarstwo to przecież sport wręcz stworzony do aktywnego spędzania czasu. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za decyzję o podjęciu współpracy i wspólnej promocji kolarstwa w naszym kraju - dodaje Lang.

Przedstawiciel firmy Decathlon Nils Swolkien oraz dyrektor Tour de Pologne Czesław Lang podczas prezentacji nowej umowy sponsorskiej
Przedstawiciel firmy Decathlon Nils Swolkien oraz dyrektor Tour de Pologne Czesław Lang podczas prezentacji nowej umowy sponsorskiej

Czytaj więcej:
Kolejny świetny występ Aniołkowskiego
Znów skandal. "Jakby nie było seks-afery"

Źródło artykułu: WP SportoweFakty