W ostatnich dwóch sezonach Ferrari poprawiło swoją formę w Formule 1, ale nie zdołało zrzucić Mercedesa z tronu. Włosi podejmą kolejną próbę w roku 2019, a pomóc ma im w tym nowo przedstawiony model SF90.
Renault nikogo nie oszukuje. Czytaj więcej!
Do prezentacji maszyny doszło w piątek w Maranello. Można na niej zobaczyć loga akcji Mission Winnow, za promowanie której Włosi ostatnio są krytykowani, bo ma ona związek z gigantem tytoniowym Philip Morris.
Logotypy mają czarną barwę, podczas gdy jeszcze w zeszłym roku były białe. Być może w ten sposób stajnia z Maranello chce odeprzeć ataki krytyków, dla których Mission Winnow kojarzy się z paczką papierosów Marlboro.
ZOBACZ WIDEO Robert Kubica do kibiców: W ciężkich chwilach miałem mnóstwo wsparcia. Dziękuje
- Czeka nas intensywna praca. Jednak wszyscy jesteśmy mocno skoncentrowani i bardzo podekscytowani startem nowego sezonu - powiedział Mattia Binotto, który na początku tego roku na stanowisku szefa zespołu zastąpił Maurizio Arrivabene.
- Ten rok jest dla nas ważny, bo świętujemy 90. rocznicą powstania Ferrari. Nadal inspirujemy się i kierujemy się wizją, jaką miał założyciel naszej firmy Enzo Ferrari. Rozumiemy to, że z naszym zespołem wiążą się ogromne nadzieje całego narodu włoskiego i milionów fanów na całym świecie - dodał z kolei Louis Camilleri, dyrektor generalny Ferrari.
Charles Leclerc ma wsparcie Kimiego Raikkonena. Czytaj więcej!
Miniony sezon był dla Ferrari najlepszy od lat, ale statystyki są bezlitosne dla Włochów. Po raz ostatni kierowca ekipy z Maranello świętował tytuł w roku 2007. - Mimo tego, że ostatni sezon był najlepszy w ostatniej dekadzie, to nie osiągnęliśmy naszych celów. Takie porażki nigdy nie są łatwe do zaakceptowania. Zapewniam was jednak, że patrzymy do przodu z ogromnym zaangażowaniem i determinacją - podsumował Camilleri.
The wait is over! Here is the #SF90#essereFerrari pic.twitter.com/xMUjIQ5MC5
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) 15 lutego 2019
Na pewno nie powala, ale też dużo nie należało się spodziewać. Wiadomo, czerwień musi dominować, kwestia tylko odcienia i sprawa co tam się Czytaj całość
BRAWO BRAWO BRAWO.....
"Włosi ostatnio są krytykowani, bo ma ona związek z gigantem paliwowym Philip Morris." a shell pewnie fajki robi.... A może Czytaj całość
Te wzory skośne, w Red Bullu podobna tendencja.