Bernie Ecclestone nigdy nie był specjalnie zainteresowany promowanie Formuły 1 przez internet. Jednak od sezonu 2016 królowa sportów motorowych aktywnie działa na Facebooku czy też Twitterze. Nowa umowa z Heinekenem, która została potwierdzona przed weekendem o GP Kanady ma sprawić, że F1 jeszcze bardziej otworzy się na fanów poprzez social media.
- Zacząłem bardziej interesować się tym tematem, zanim podpisaliśmy z nimi kontrakt. Dało mi trochę do myślenia. Heineken zaoferował nam prawdziwą pobudkę. Nigdy nie zawracałem sobie głowy social media i nie wierzyłem w ich możliwości. Oni pokazali mi na co je stać. Teraz musimy trochę poczekać, ale już jestem zadowolony ze współpracy - powiedział Ecclestone dla portalu "Motorsport.com
Umowa ma obowiązywać do roku 2023, z ewentualnym zerwaniem po sezonie 2020. Warta jest około 250 milionów dolarów. - Nie kierowaliśmy się pieniędzy podczas podpisywania kontraktu. Liczyła się jedynie promocja sportu - zakończył Ecclestone.
ZOBACZ WIDEO Mistrzostwa Polski Rallycross 2016 w Toruniu
{"id":"","title":""}