Bolid F1 rusza w podróż po Polsce. Nie lada gratka dla kibiców

Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: bolid Alpha Tauri
Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: bolid Alpha Tauri

Kibice F1 zobaczą samochód Scuderia Alpha Tauri w tegorocznym malowaniu na dziesięciu stacjach paliw Orlen w różnych regionach kraju. W ostatnich tygodniach maszyna pojawiła się też w Niemczech i na Węgrzech, gdzie promowała polską firmę.

W tym artykule dowiesz się o:

Podobnie jak przed rokiem, kiedy bolid Formuły 1 z brandingiem Orlen odwiedził cztery kraje i przyciągnął na stacje paliw koncernu ponad 100 tys. fanów, tegoroczny tour promocyjny jest podzielony na część polską i zagraniczną. Samochód Alpha Tauri pojawił się w ostatnich tygodniach na stacjach paliw Orlen w pobliżu niemieckiego toru Nurburgring oraz w
Lipsku.

Z kolei przed wyścigiem F1 o GP Węgier, który rozegrano w ostatni weekend na Hungaroringu, kibice mogli oglądać maszynę na stacjach w Budapeszcie, niedaleko słynnego toru wyścigowego.

Ekspozycja bolidu efektywnie wspiera realizację strategii Orlen 2030 - podkreśla firma z Płocka. Zgodnie z jej założeniami ekspansja sieci Grupy Orlen będzie mieć miejsce przede wszystkim poza Polską. Już teraz koncern dysponuje największą na rynku czeskim siecią ponad 400 stacji paliw, co przekłada się na ponad 20 proc. udziału na tamtejszym rynku.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co za "kot"! Fantastyczne parady bramkarza

Na Słowacji Orlen ma 90 stacji, a na Węgrzech - 79. W Niemczech dysponuje natomiast prawie 600 takimi obiektami i należy do grona sześciu największych sieci. Na początku lipca tego roku koncern poinformował o zakupie 266 stacji paliw w Austrii, działających pod marką Turmol. Tym samym udział zagranicznych stacji w całej sieci sprzedaży wyniesie 44 proc.

- Dzięki skutecznie przeprowadzonym akwizycjom stacji paliw umacniamy naszą pozycję w regionie. Już wkrótce klienci Grupy Orlen będą mogli korzystać z nowoczesnej sieci ponad 3400 takich obiektów w siedmiu krajach Europy. Ambitna polityka inwestycyjna nie byłaby możliwa bez silnej i globalnie rozpoznawalnej marki, którą konsekwentnie budujemy między innymi dzięki zaangażowaniu w sponsoring sportu - mówi Adam Burak, członek zarządu Orlen ds. komunikacji i marketingu.

- Współpraca ze Scuderia Alpha Tauri wspiera proces rebrandingu stacji dzięki realizacji działań komunikacyjnych i kampanii marketingowych wykorzystujących wizerunek kierowców F1. Dzięki temu docieramy do milionów kibiców na całym świecie - dodaje Burak.

W najbliższych tygodniach bolid Alpha Tauri będzie na wyciągnięcie ręki polskich kibiców. Krajowa część touru promocyjnego rozpocznie się 25 lipca w Nowym Targu i potrwa do drugiej połowy września. W tym czasie pojazd odwiedzi 10 miast w różnych regionach Polski. Potem ruszy do Czech i na Słowację.

Polska trasa touru i czas ekspozycji bolidu AlphaTauri na stacjach paliw Orlen:
● 25-30.07 - Nowy Targ, os. Na Niwie
● 02-07.08 - Kosakowo, ul. Gryfa Pomorskiego 2
● 08.08 do 15.08 - Gdańsk, ul. Grunwaldzka 258
● 17.08 do 20.08 - Nowe Bagienice 26
● 22.08 do 24.08 - Szczytno, ul. Wielbarska 5
● 26.08 do 29.08 - Nidzica, ul. Olsztyńska 1
● 31.08 do 04.09 - Nieporęt, ul. Jana Kazimierza 1
● 05.09 do 10.09 - Radomsko, ul. Brzeźnicka 53
● 12.09 do 14.09 - Kielce, ul. Żytnia 1A
● 16.09 do 20.09 - Wrocław, ul. W. Zarembowicza 48

Czytaj także:
- Zniszczył puchar na podium. Koszty są ogromne
- Nieporozumienia w Ferrari. Kierowca tłumaczy swoją frustrację

Komentarze (0)