Żużel. Łukasz Chojnacki nie żyje. Zajmował się marketingiem w Polonii Bydgoszcz, współpracował z Tomaszem Gollobem

Materiały prasowe / Na zdjęciu: świeczka
Materiały prasowe / Na zdjęciu: świeczka

Nie żyje Łukasz Chojnacki, dyrektor ds. marketingu ZOOLeszcz Polonii Bydgoszcz. Przez wiele lat wspierał bydgoski żużel. Był też pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej.

W czwartek ZOOleszcz Polonia Bydgoszcz przekazała smutną informację. W jednym z bydgoskich szpitali zmarł Łukasz Chojnacki, dyrektor ds. marketingu w klubie z ul. Sportowej 2. Miał 39 lat, a żużel był jedną z jego pasji. Działał też w polityce, był związany z Sojuszem Lewicy Demokratycznej i przewodniczył lokalnym strukturom tej partii.

Chojnacki w ostatnich miesiącach stał się w klubie drugą najważniejszą osobą po prezesie Jerzym Kanclerzu. Ich wspólna praca doprowadziła do tego, że "Gryfy" wygrały rozgrywki 2. LŻ w zakończonym niedawno sezonie i awansowały do Nice 1.LŻ.

Czytaj także: Niepewność ws. przyszłości Kasprzaka

To właśnie za sprawą Chojnackiego kwitł marketingowo klub z Bydgoszczy. Zaczął on też współpracę z młodzieżowcem Tomaszem Orwatem.

Był pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej Selenka. W ten sposób zaczęto zbierać środki na rehabilitację mistrza świata z 2010 roku, który po wypadku na motocrossie porusza się na wózku inwalidzkim.

Czytaj także: Leon Madsen i niechęć polskich kibiców

Źródło artykułu: