Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w konkursie będzie musiał zgłosić się do stoiska Nice - głównego sponsora żużlowej reprezentacji Polski. Stoisko w dniach od 16 do 18 lipca znajdować się będzie na terenie tzw. miasteczka kibica w alejce prowadzącej do Stadionu imienia Alfreda Smoczyka w Lesznie.
- Na terenie naszego stoiska utworzony zostanie specjalny punkt, w którym każdy kibic będzie mógł udokumentować swój strój, robiąc sobie zdjęcie i tym samym zgłosić gotowość udziału w konkursie - tłumaczy Adam Krużyński, dyrektor zarządzający firmy Nice.
Atrakcja powinna być tym większa, że zdjęcia będą wykonywane na żużlowym motocyklu w towarzystwie zawodników sponsorowanych przez Nice.
Najbardziej efektowne fotografie zostaną opublikowane w mediach, które sprawować będą patronat medialny nad żużlową reprezentacją Polski. Do wygrania oficjalne gadżety kadry narodowej. Bez wątpienia więc podczas Drużynowego Pucharu Świata warto być oryginalnym.
- Bardzo zależy nam nie tylko na zaktywizowaniu kibiców, ale także na wytworzeniu niezapomnianej atmosfery wokół żużlowej reprezentacji Polski - dodaje Mateusz Pawlicki z firmy Prestige.
Konkurs zostanie rozstrzygnięty w terminie do dnia 25 lipca.