Prace torowe we Wrocławiu. Ma być więcej walki i mijanek

Materiały prasowe / twitter.com/wtssparta / Prace na torze Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu
Materiały prasowe / twitter.com/wtssparta / Prace na torze Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu

Tuż po ostatnim meczu sezonu 2017 na Stadionie Olimpijskim ruszyły poważne prace na torze. Mają one podnieść atrakcyjność zawodów na wrocławskim obiekcie, a także sprawić, by owal był autem Betardu Sparty Wrocław w meczach ligowych.

- Wyciągamy wnioski z ostatnich kilku miesięcy, zdajemy sobie sprawę, że tor nie był atutem naszych żużlowców podczas meczów na Nowym Olimpijskim. Do tego robimy wszystko, by podnieść atrakcyjność zawodów. Chcemy wygrywać mecze i jednoczenie nie chcemy oglądać jazdy gęsiego - mówi Andrzej Rusko, Przewodniczący Rady Nadzorczej Betardu Sparty Wrocław.

Kibice mogą rozmyślać, dlaczego dopiero po sezonie wrocławianie zajęli się torem. - W trakcie sezonu także robiliśmy co w naszej mocy, aby uatrakcyjnić widowiska na Nowym Olimpijskim, ale do osiągnięcia celu potrzebne są naprawdę poważne zmiany i poważna ingerencja. Tu nie wystarczyła kosmetyka - ocenia Krzysztof Gałandziuk, dyrektor sportowy wrocławskiego klubu.

- Niestety, gdy po tej wielomiesięcznej rozłące z naszym obiektem wróciliśmy do Wrocławia okazało się, że wykonawca prac modernizacyjnych na Stadionie Olimpijskim popełnił kilka błędów w sztuce, jeśli chodzi o sam tor. W ostatnich tygodniach dokonaliśmy radykalnych zmian w strukturze nawierzchni. Czas na ocenę efektów i ewentualne korekty przyjdzie wczesną wiosną. Wiemy co trzeba zrobić, by ten tor był po prostu lepszy - dodaje Krzysztof Gałandziuk.

Główne prace wykonane na torze po sezonie 2017:
- cała nawierzchnia została przesiana i oczyszczona – wyciągnięto z niej około 3 tony kamieni i śmieci
- dowieziono glinkę i granit – łącznie około 200 ton nowego materiału
- nowy materiał jest starannie mieszany i układany, tak by finalnie tor zyskał nową strukturę i nowe walory

ZOBACZ WIDEO Sparta Wrocław nie szkoli? Andrzej Rusko zaprzecza tej teorii

Komentarze (75)
avatar
RECON_1
12.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Mam dziwne wrażenie ze niewiele to pomoże o ile wogole pomoze,a dwieście ton to naprawdę niewiele.... 
avatar
gorzownns
11.11.2017
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
ZAWSZE WE WROCKU JAK COS ROBIA TO MA BYC WIECEJ WALKI A JEST ZAWSZE TO SAMO CZYLI JAZDA GESIEGO 
avatar
sympatyk żu-żla
11.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zobaczymy po pracach torowych jakie dadzą efekty. Można będzie coś wtedy powiedzieć 
avatar
janusz antoni z Poznania
11.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
glinka, sjenit...moim zdaniem błędy popełniono przy geometrii toru i to by trzeba delikatnie poprawić. 
slaw...
11.11.2017
Zgłoś do moderacji
3
4
Odpowiedz
night,zamaskowany zboku ;) napisz cos,widze,ze jestes.Podziekuj Stasiowi za lojalnosc ;)