Publikacja Canal+ wywołała natychmiastową reakcję toruńskiego klubu. Na oficjalnych profilach Apatora pojawiły się wpisy, w których ironicznie podsumowano sytuację.
"Kiedy zaskakuje Cię prezentacja Twojego własnego kevlaru. Dzięki CANAL+ SPEEDWAY & KW RaceWear - Custom MX Gear to była naprawdę niespodzianka!" - czytamy.
ZOBACZ WIDEO: Maciej Janowski: Nie spodziewałem się takiego piekła
"Media team KST wyrobił nadgodziny do końca tygodnia i prawdopodobnie dostanie wolne do końca tygodnia, no bo nie ma już czego ogłaszać."
Klub w komentarzu poprosił też kibiców, żeby zaproponowali karę dla "koleżanek i kolegów z ww. redakcji".
W kolejnym poście klub odnosił się do medialnych komentarzy: ""Wyciek", "wpadka", "afera kevlarowa", szok i niedowierzanie w Toruniu - to tylko niektóre z nagłówków. Można by nawet stwierdzić, że mamy pierwszą kontrowersję w sezonie 2025! CANAL+ SPEEDWAY."
Do sprawy odniosła się również firma KW RaceWear, producent strojów, który z przymrużeniem oka skomentował sytuację: "Hah! No widzicie, my tu niby cicho szyjemy, knujemy, kombinujemy… a tu cyk - niespodzianka jak na wejściu w pierwszy łuk po lotnym starcie!"
Dalej firma żartobliwie dodała: "Najważniejsze, że kibice już wiedzą, że będziecie wyglądali godnie, a nie jak zgraja, co pożyczyła kombinezony od wujków z lat 90."
Choć sytuacja mogła zaburzyć plany marketingowe Apatora, klub postanowił podejść do sprawy z dystansem. Jak podkreślili w mediach społecznościowych, "plany marketingowe trzeba zweryfikować, ale przecież zmiana strategii świadczy o ciągłości dowodzenia." Fani zespołu mogą więc oczekiwać kolejnych atrakcji związanych z przygotowaniami do sezonu.
Kevlary KS Apatora na sezon 2025: