W 2022 roku, w ramach współpracy z PGE Ekstraligą, Grupa WP opublikowała ponad 700 materiałów multimedialnych, które łącznie przyniosły 59,5 miliona odtworzeń.
Również magazyn PGE Ekstraligi emitowany na WP SportoweFakty w czwartki (dostępny także ze strony głównej wp.pl) był chętnie oglądalny przez kibiców. W tym sezonie wyemitowano rekordową liczbę programów (38), które dały ponad 12,6 mln odtworzeń.
Rekordy zanotowała także aplikacja mobilna PGE Ekstraligi, którą posiada ponad 138 tysięcy użytkowników. W okresie od stycznia do grudnia zarejestrowane zostało w Ekstraliga App ponad 58 mln zdarzeń. Najwięcej użytkowników aplikacji było z Polski (116 tys.), a następne z Niemiec (9,4 tys.) i Wielkiej Brytanii (7 tys.).
Wzrosty zanotowały także oficjalne profile najlepszej żużlowej ligi świata w social mediach. Najwięcej kibiców było zaangażowanych na oficjalnym profilu PGE Ekstraligi na Facebooku - ponad 116 tysięcy. Na Instagramie ta liczba osiągnęła z kolei blisko 53 tys., na Twitterze ponad 21,5 tys., a na YouTube 18,7 tys. (od stycznia do grudnia zanotowano 1,9 mln wyświetleń).
W sezonie 2022 PGE Ekstraliga rozpoczęła działania promocyjne na portalu Tik Tok, a profil zebrał blisko 4,5 tys. obserwujących oraz 53 tys. polubień.
Zobacz także:
- Wielki gest Sajfutdinowa. Nie zawahał się pomóc Kudriaszowowi
- Rozległy rak skóry. W trybie natychmiastowym kończy karierę
ZOBACZ Darcy Ward mocno o Chrisie Holderze: od czasu mojego upadku, nie wrócił na swój poziom