"Forbes": Agnieszka Radwańska ambasadorką Grupy Lotos

Getty Images /  Matthew Stockman / Na zdjęciu: Agnieszka Radwańska
Getty Images / Matthew Stockman / Na zdjęciu: Agnieszka Radwańska

Agnieszka Radwańska została oficjalną ambasadorką Grupy Lotos - informuje "Forbes". Polka nowego partnera biznesowego promowała już w ubiegłym tygodniu podczas turnieju Miami Open.

W tym artykule dowiesz się o:

O nowym kontrakcie naszej tenisistki pisze Danielle Rossingh. Według cytowanego w tekście oświadczenia agencji IMG, Radwańska - jako ambasadorka Lotosu - będzie go promowała podczas wszystkich turniejów rangi WTA.

Szczegóły kontraktu nie są jeszcze znane. - Na te i inne pytania odpowiemy podczas konferencji prasowej, na którą będziemy niebawem wysyłać zaproszenia - ucina Krzysztof Kopeć z Biura Komunikacji Grupy Lotos.

Film promocyjny, którym kilka dni temu Lotos podzielił się za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych, potwierdza jednak doniesienia "Forbesa".

Lotos od lat wspiera sport. Jest on między innymi partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego, wyścigu Tour de Pologne, Lotos Rally Teamu oraz Lotosu Trefla Gdańsk.

Dla naszej tenisistki to kolejny duży kontrakt w ostatnich miesiącach. Wcześniej Polka związała się z firmą kosmetyczną Inglot, producentem rakiet tenisowych Srixon oraz deweloperem Profbud.

Radwańska ma dwadzieścia osiem lat. W swojej karierze wygrała dwadzieścia turniejów singlowych, wystąpiła w finale Wimbledonu, zajmowała też drugie miejsce w rankingu światowym oraz zwyciężyła WTA Finals. W 2016 roku Polka z gażą wynoszącą dziesięć milionów dolarów była piątą najlepiej zarabiającą sportsmenką na świecie.

ZOBACZ WIDEO Robert Lewandowski: Zaskoczyliśmy tym przeciwnika

Komentarze (48)
avatar
Rylszczak
30.03.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Pieniądze wyrzucone w błoto, mogli cały czas sponsorować Roberta Kubice ! 
Kazimierz Figiel
30.03.2017
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Pani Agnieszka by jeszcze bardziej szarpnęła kasy jak by reklamowała w swiecie polskie burdele. 
avatar
collins01
30.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Raz zdobyte uznanie,procentuje niezaleznie od formy.Warto byc tenisistą! 
grolo
30.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
NIe rozumiem z tym sponsoringiem. Reklamowo to kula w płot. Nazwisko Radwańskiej nie pomoże sprzedaży oleju samochodowego ...a bogatego sponsorować? Czy zamiast jednej bogatej nie lepiej zasp Czytaj całość
avatar
Romuald Kasprzyk
30.03.2017
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
I jak tu zrezygnować z gry w tenisa skoro pieniądze wpadają za nawet beznadziejną grę!!!!!!!!!!!!!!!!!