Kolejne ciosy dla Nicka Kyrgiosa. Australijczyk stracił jednego ze strategicznych sponsorów

PAP/EPA / KIYOSHI OTA
PAP/EPA / KIYOSHI OTA

Malezyjskie linie lotnicze Malaysian Airlines zdecydowały się nie przedłużyć współpracy sponsorskiej z Australijczykiem Nickiem Kyrgiosem, tłumacząc się tym, że chcą skupić się na rodzimym rynku.

W tym artykule dowiesz się o:

Nick Kyrgios miał pomóc Malaysian Airlines w poprawie wizerunku na Antypodach po dwóch tragicznych wypadkach, jakie przytrafiły się tej marce w 2015 roku. Australijczyk zapewnił jednak jednemu ze swoich strategicznych sponsorów więcej problemów niż korzyści, raz za razem wzbudzając kontrowersje.

W oficjalnym komunikacie czytamy, że linie lotnicze "chcą skupić się na rodzimym rynku i budować swój biznes w lotach krajowych oraz połączeniach do i z Malezji". Koniec współpracy z 14. singlistą rankingu ATP zbiegł się jednak w czasie z nałożonym na niego dwumiesięcznym zawieszeniem za odpuszczenie meczu z Mischą Zverevem podczas turnieju w Szanghaju.

Ponadto, Kyrgios drugi rok z rzędu nie otrzymał nominacji do nagrody Newcombe'a dla najlepszego australijskiego tenisisty sezonu. Wśród kandydatów znaleźli się Dylan Alcott, Bernard Tomic, Samantha Stosur oraz Daria Gawriłowa.

ZOBACZ WIDEO Mógł być najlepszy, ale... Portugalczycy wspominają Andrzeja Juskowiaka

Komentarze (2)
avatar
Golan
20.10.2016
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
>branie Kyrgiosa jako twarz swojej marki... [*] 
avatar
Sharapov
20.10.2016
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
przejdzie się po galerii to znajdzie kolejnego