Darmowa pomadka do ust! Niemiecki supermarket kpi z wpadki dopingowej Johaug

East News / imago/Digitalsport / Therese Johaug na konferencji prasowej po pozytywnym wyniku testu antydopingowego
East News / imago/Digitalsport / Therese Johaug na konferencji prasowej po pozytywnym wyniku testu antydopingowego

Dla swoich klientów w Finlandii sieć sklepów przygotowała niecodzienną promocję. Jej przedstawiciel tłumaczy, że chcieli być na czasie.

W tym artykule dowiesz się o:

Nie milkną echa dopingowej wpadki Therese Johaug. Mistrzyni olimpijska, która miała stosować maść na poparzenie słoneczne, w której zawarty był niedozwolony środek, została zawieszona tymczasowo na dwa miesiące. Ten fakt postanowiła wykorzystać... sieć supermarketów Lidl.

Firma z niemieckiego Neckarsulm w swoich sklepach w Finlandii ogłosiła niecodzienną promocję. - Kup norweskiego łososia, dostaniesz pomadkę do ust - brzmi hasło reklamowe kampanii, która w prześmiewczym tonie nawiązuje do problemów narciarki z Norwegii.

Co ciekawe, przedstawiciele Lidla nie kryją, że promocja dotyczy właśnie sprawy dopingu u Johaug. - Chcieliśmy być jak najbardziej aktualni, nawiązując do wydarzeń, które interesują naszych klientów. Oferta jest jednodniowa i dotyczyła tylko czwartku (20 października) - wyjaśnił w rozmowie z norweskim dziennikiem "Dagbladet" dyrektor handlowy niemieckiej sieci na Finlandię - Seppo Niemelae.

Gazeta spekuluje, że celem kampanii reklamowej fińskiego Lidla było nie tylko zwiększenie sprzedaży popularnego produktu z Norwegii, ale też zemsta za nieprzyjęcie się niemieckiego supermarketu na tamtejszym rynku. Norwegia jest jednym z nielicznych państw europejskich, w którym Lidl obecnie nie prowadzi działalności handlowej.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: genialna akcja polskiej piłkarki. Zrobiła to jak Messi!

Komentarze (2)
avatar
Slawek Latala
22.10.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A ja uważam to za bardzo dobry ruch marketingowy 
avatar
yes
20.10.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"...w swoich sklepach w Finlandii ogłosiła niecodzienną promocję" - a Polska?