Frekwencja w Orlen Lidze: Atmosfera święta? Różnie z tym bywa

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Za nami emocjonujące półfinałowe starcia w ekstraklasie kobiet, poza tym pozostałe ekipy Orlen Ligi toczyły boje o jak najlepsze lokaty. Jak spisali się kibice przed finiszem rozgrywek?

W tym artykule dowiesz się o:

Co prawda w tym tygodniu zmagań na trybuny drużyn Orlen Ligi zawitało więcej fanów siatkówki niż ostatnio, ale za to średnia widzów na mecz była niższa niż w trakcie ćwierćfinałów. Na brak zainteresowania nie mogły narzekać mecze rozgrywane w Sopocie, gdzie miejscowy Atom Trefl podejmował Impel Wrocław. Starcia dwóch czołowych ekip ligi oglądało łącznie 3800 widzów, co jest świetnym wynikiem, biorąc pod uwagę pozostałe hale. Pozwolił on "przegonić" sopockim kibicom Legionowo w naszej tabeli podsumowującej Orlen Ligową frekwencję.

Druga z półfinałowych rywalizacji, biorąc po uwagę małą pojemność obiektu w Policach, również cieszyła się uwagą fanów siatkówki. Nawet "efekt poniedziałku" nie odstraszył kibiców Chemika Police, który po dwóch zwycięstwach 3:1 nad Tauronem Banimexem MKS Dąbrowa Górnicza jest bardzo blisko upragnionego awansu do finału.

Na mecz Siódemki SK bank Legionovia z BKS-em Aluprof Bielsko-Biała stawiło się jedynie 900 fanów, co jest tym bardziej zastanawiające, że spotkanie odbyło się w sobotę, a legionowianie zwykli stawiać się na mecze swojej ulubionej drużyny w dużo okazalszej grupie. Natomiast w łódzkiej Atlas Arenie, w środku tygodnia, na meczu Beef Mastera Budowlanych Łódź z Polskim Cukrem Muszynianką Fakro Bank BPS pojawiło się 1400 fanów, co pokazuje, że dla chcącego nic trudnego!

Na koniec kilka słów o Bydgoszczy: w tym sezonie mecze Pałacu nie są szczególnie przyjemne dla jego kibiców, ale żeby na drugie starcie z PGNiG Naftą Piła stawiło się jedynie 300 fanów?

II runda play-off Orlen Ligi - frekwencja w halach siatkarskich*:

Półfinały Orlen Ligi:

Atom Trefl Sopot  - Impel Wrocław: 2000 widzów Atom Trefl Sopot - Impel Wrocław: 1800 widzów

Chemik Police - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza: 1150 widzów Chemik Police - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza: 1000 widzów Mecze o miejsca 5-8: Siódemka SK bank Legionovia - BKS Aluprof Bielsko-Biała: 900 widzów Beef Master Budowlani Łódź - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS: 1400 widzów

Runda playout - II mecz: Pałac Bydgoszcz - PGNiG Nafta Piła: 300 widzów

[i]* dane pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Tym razem legionowscy kibice nie dopisali
Tym razem legionowscy kibice nie dopisali

[/i]Łącznie na trybunach II rundy play-off i II meczu rundy play-out: 8550 widzów Średnio mecze II rundy play-off i play-out obejrzało:

1221 widzów Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14: 161 032 widzów Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało: 1451 widzów

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na sezon
Łódź263002391
Dąbrowa Górnicza234502132
Wrocław227082065
Sopot200501671
Legionowo172501568
Piła120701207
Police136041134
Bielsko-Biała104001040
Muszyna7700770
Bydgoszcz7500750

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

Źródło artykułu: