Piłkarze reprezentacji Polski zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network "Bądź kumplem, nie dokuczaj".
Wspierają się na boisku i poza nim, wiedzą, jak wzajemnie się motywować i mają podobne poczucie humoru - Wojciecha Szczęsnego i Grzegorza Krychowiaka łączy bardzo wiele. Teraz przyjaciele z boiska postanowili wspólnie zaangażować się w akcję społeczną i zostali ambasadorami kampanii Cartoon Network "Bądź kumplem, nie dokuczaj". Razem wystąpili w spocie kampanii, w którym pokazują, jak daleko można zajść z prawdziwym przyjacielem u boku.
Wojtek i Grzegorz chcą namawiać dzieciaki do bycia dobrymi kumplami i reagowania, gdy innym dzieje się krzywda. W ramach promowania koleżeńskich zachowań w Internecie, Szczęsny i Krychowiak zachęcają w tym roku do przybijania piątki ze swoimi kumplami i zamieszczania wspólnych zdjęć z hashtagiem #Badzkumplem.
Działa również specjalna strona internetowa: badzkumplem.cartoonnetwork.pl. Witryna pełna jest cennych porad dla dzieci i rodziców, dotyczących tego, jak radzić sobie z dokuczaniem i cyberprzemocą, nie brak tam także materiałów dla nauczycieli. Przygotowano również konkurs dla klas, który ma sprzyjać integracji grupy i polega na przygotowaniu najlepszego pomysłu na organizację dnia kumpla. - Żeby wygrać, podobnie jak na boisku sportowym, liczy się dobra strategia - podkreślają zgodnie Szczęsny i Krychowiak i zachęcają dzieciaki do podjęcia wyzwania.
ZOBACZ WIDEO RB Lipsk oddala się od Ligi Mistrzów. Kuriozalny gol Moisandera [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]