Po zwycięstwie z Legią Warszawa piłkarze Lecha Poznań zostali liderem T-Mobile Ekstraklasy. Szanse na mistrzostwo są więc bardzo duże, tym bardziej że lechici mają dobry terminarz i jeszcze cztery mecze rozegrają na własnym stadionie. Zainteresowanie fanów powinno więc być coraz większe. Kibice na Twitterze rozkręcili akcję #CzteryDychyLecha, która ma na celu zapewnienie 40-tysięcznej frekwencji na wszystkich spotkaniach do końca sezonu. Czy jest to możliwe? W akcję mocno zaangażowały się lokalne media oraz sam klub.
[ad=rectangle]
Każdy kibic, który przyprowadzi na stadion dwie osoby nie będące w tym sezonie na żadnym meczu Lecha otrzyma darmową wejściówkę na następne spotkanie. W okolicach kas stadionowych można zauważyć coraz więcej osób przychodzących wyrobić sobie karty kibica.
Najbliższe spotkanie na Inea Stadionie lechici rozegrają w niedzielę, a ich rywalem będzie Jagiellonia Białystok. W marcu podczas meczu obu drużyn na trybunach zasiadło 18 523 widzów. Do tej pory uprawionych do wejścia na niedzielny pojedynek jest nieco ponad 20 000 kibiców. Czy uda się sprzedać drugie tyle biletów? Będzie o to bardzo ciężko, ale rzecznik prasowy klubu Łukasz Borowicz przyznał niedawno, że Lech najwięcej biletów sprzedaje w dniu meczowym. Dodatkowo coraz mocniej nakręcają się sami kibice, którzy namawiają swoich znajomych do pojawienia się na stadionie.
Frekwencja na ostatnich meczach Lecha Poznań:
Data | Mecz | Frekwencja |
---|---|---|
22.03 | Lech Poznań - Legia Warszawa | 41 545 |
12.04 | Lech Poznań - Korona Kielce | 24 308 |
25.04 | Lech Poznań - Śląsk Wrocław | 22 175 |