Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów, który zostanie rozegrany 10 czerwca. Tym razem o prestiżowe trofeum zmierzą się Manchester City oraz Inter Mediolan. Dodatkową motywacją będzie nagroda finansowa, bo zwycięzca dostanie 20 mln euro.
Szczególnie Włosi potrzebują pieniędzy, bo od pewnego czasu grają bez sponsora na koszulkach. Okazuje się, że klub dostał zaskakującą, a wręcz niemoralną propozycję. Zgłosiła się firma, która prowadzi portal dla dorosłych.
Propozycja jest dość kusząca. Właściciel portalu proponuje 100 mln euro i chciałby wykupić miejsce na koszulkach aż do 2029 roku. Nie doprecyzowano jednak, czy wspomniana kwota dotyczy jednego roku, czy jest to wartość całego kontraktu.
Na razie nie wiadomo, jak na taką współpracę zapatruje się włoski klub. Wydaje się jednak mało prawdopodobne, że kontrowersyjna reklama pojawi się na koszulkach tegorocznego finalisty Ligi Mistrzów.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co za bramka! I to dzięki... kibicowi
Adrian Mutu - ścieżka na szczyt wciągnięta nosem >>
Dramaty nie złamały legendy. "Muszę wspierać tych, których kocham" >>
Oglądaj rozgrywki włoskiej Serie A na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)