Robert Lewandowski w elitarnym gronie. Podpisał umowę

PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: Robert Lewandowski
PAP / Leszek Szymański / Na zdjęciu: Robert Lewandowski

Robert Lewandowski będzie współpracował z amerykańską agencją CAA (Creative Artist Agency), która będzie go reprezentowała w zakresie działań reklamowych. Polak dołączył tym samym do elitarnego grona.

W tym artykule dowiesz się o:

CAA Sports to jedna z największych agencji na świecie. Reprezentuje wielkie gwiazdy i to nie tylko związane ze sportem. Pod skrzydłami Amerykanów są m.in. Cristiano Ronaldo, Jose Mourinho, Carlo Ancelotti, Harry Kane, Kingsley Coman, Beyonce, czy tez Brad Pitt. Łącznie w działaniach komercyjnych CAA Sports wspiera 1400 osób związanych bezpośrednio z piłką nożną.

Dla Roberta Lewandowskiego kontrakt z amerykańską agencją to kolejny ważny krok w sportowej karierze. Polak dał się już poznać jako piłkarz, który współpracuje z wielkimi markami. W przeszłości promował m.in. Huawei, Coca Colę, Gillette i head&shoulders.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Roberta Lewandowskiego w rodzinie CAA Sports - powiedział Roman Di Somma, Head of International Talent, CAA Sports, cytowany przez wirtualnemedia.pl.

- Jest sprawdzonym zwycięzcą i jednym z najwybitniejszych piłkarzy swojego pokolenia. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z nim w tym ekscytującym okresie jego kariery, aby wspólnie rozwijać światowej klasy markę i kreować nowe możliwości biznesowe - dodaje Di Somma.

W ciągu niecałego roku w życiu Lewandowskiego doszło do wielkich zmian. W lipcu 2022 zmienił bowiem klub, dołączając do FC Barcelony. Teraz z kolei trafił pod skrzydła CAA Sports, a agencja postara się jeszcze bardziej rozwinąć jego potencjał marketingowy.

Co istotne, agentem Polaka pozostaje Pini Zahavi. Początkowo tak znani dziennikarze jak Nicolo Schira informowali, że Izraelczyk przestanie wspierać "Lewego", ale nie jest to prawdą, gdyż CAA Sports będzie odpowiadać "tylko" za kontrakty reklamowe. Informację związaną z Zahavim potwierdził też Tomasz Włodarczyk, dziennikarz Meczyki.pl.

Czytaj także:
W Hiszpanii huczy. Messi miał postawić warunek. Ma dotyczyć "Lewego"

ZOBACZ WIDEO: Wysłał jasny komunikat do Fernando Santosa. "Jest ozdobą tej ligi"

Komentarze (3)
avatar
W0jtech prawdziwy
25.04.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tu się chłopie realizuj bo na piłkę już za późno. 
avatar
raniter
25.04.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Oczywiście komercja, niemniej świadczy o klasie sportowca czy aktora - światowa agencja reklamowa nie zaproponuje współpracy osobie "bez nazwiska". 
avatar
cygnes
25.04.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I czym jest dzisiejszy sport? Czysta komercja.