W 2022 roku Polski Związek Piłki Nożnej przystąpił do negocjowania umów sponsorskich z nowymi firmami. Rozmawiano również o przedłużeniu dotychczasowych kontraktów.
Kilka marek wycofało się ze wspierania reprezentacji Polski w piłce nożnej. Na ten krok zdecydowały się takie podmioty jak Ustronianka, T-Mobile Polska oraz Oshee.
Portal wirtualnemedia.pl podaje, że końca dobiegła również współpraca z Alior Bankiem. W 2014 roku został on sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, piłkarskiej reprezentacji Polski do lat 21 i olimpijskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej.
ZOBACZ WIDEO: Sytuacja Salamona jest przesądzona? "Zaskoczyła mnie reakcja Lecha"
W 2017 roku doszło do przedłużenia współpracy banku z PZPN-em. Do niedawna można było uznać, że jest szansa na to, iż Alior będzie kontynuować współpracę z polską reprezentacją.
"Jeszcze w I kwartale br. logo banku widniało wśród oficjalnych partnerów wymienionych na stronie internetowej PZPN. Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy Związku, w lutym br. informował nas, że rozmowy z Alior Bankiem ws. przedłużenia współpracy trwają. Bank milczał w tej sprawie" - zauważa serwis wirtualnemedia.pl.
Niedawno logotyp Alior Banku został usunięty ze strony internetowej PZPN-u. To nie przypadek.
- Umowa sponsorska pomiędzy PZPN a Alior Bankiem wygasła z końcem 2022 roku i nie została przedłużona - zaznaczył w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl Jakub Kwiatkowski, rzecznik PZPN-u.
To nie koniec ustaleń w tej sprawie. Wspomniane źródło uważa, że agencja Publicon Sport, która od sierpnia ubiegłego roku pracuje dla PZPN-u, chce znaleźć innego dużego sponsora, który finansowo wesprze reprezentację Polski.
Do tej pory PZPN przedłużył umowy sponsorskie z Biedronką, PKN Orlen (zastąpił Lotos po fuzji z tą firmą), STS, Fakro i Leroy Merlin.
Zobacz także:
> Media: letni transfer Realu Madryt. Wielki talent trafi na Bernabeu
> Kłopoty piłkarza Bayernu Monachium. Żona napisała o jego zdradzie