Który odbędzie się w sobotę, 22 lutego na kortach Warsaw Padel Club. Uczestnicy wesprą program stypendialny dla polskich padlistów.
Turniej CUPRA PADLOWE to wyjątkowa impreza sportowa zainicjowana przez dziennikarza, Tomasza Smokowskiego. Wydarzenie ma na celu popularyzować padla i wspierać rozwój tej dyscypliny sportu w Polsce. W tegorocznej edycji turnieju wezmą udział m.in. Agnieszka Radwańska, Asia Jędrzejczyk. Maja Włoszczowska, Jerzy Janowicz, Paweł Korzeniowski, Ania Kiełbasińska oraz liczni dziennikarze i osobistości medialne, m.in. Maciej Dowbor, Rafał Maserak, Łukasz Kadziewicz, Grzegorz Kajdanowicz, Robert Stockinger. Zawodnicy będą rywalizować w całodziennym turnieju w padla. A podczas wieczornego afterparty w NINE’s Restaurant & Sports Bar odbędzie się aukcja charytatywna na rzecz programu stypendialnego „PADLOWE” Fundacji Wybiegaj w Przyszłość, który wspiera młodych, polskich padlistów i trenerów padla.
- Padel to fantastyczna, towarzyska gra, której może spróbować dosłownie każdy. Chcemy popularyzować ten sport, bo marzy nam się, że rozrusza Polaków, tak jak porwał Hiszpanów czy Skandynawów. Aby sport, jako dyscyplina, rósł w siłę, potrzebuje „twarzy” i dobrych zawodników, którzy zainspirują kolejnych do gry. Chcemy takich reprezentantów wychować, stąd nasz program stypendialny PADLOWE, który będzie długofalowo wspierał finansowo i edukacyjnie młodych, polskich padlistówi trenerów padla – mówi Tomasz Smokowski – Dzięki naszym uczestnikom oraz wsparciu marek CUPRA, Lech Free i adidas, możemy działać na coraz większą skalę.
Misja wsparcia padla w Polsce
Sponsorem tytularnym wydarzenia jest barcelońska marka motoryzacyjna CUPRA, która od lat wspiera rozwój padla na całym świecie. CUPRA została także w tym roku partnerem Programu Stypendialnego PADLOWE - „Padel to sport, który w Polsce zyskuje na popularności zachwyca swoją dynamiką i emocjami. To właśnie ta energia przyciągają nas jako markę CUPRA. Cieszymy się, że możemy wspierać wydarzenie, które nie tylko promuje tę dyscyplinę, ale także buduje wokół niej społeczność pełną pasji. CUPRA to marka dla tych, którzy mają odwagę iść pod prąd, a padel doskonale się w to wpisuje” – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marki CUPRA w Polsce.
Do grona sponsorów turnieju CUPRA PADLOWE ponownie dołączyła marka Lech Free.
W otwartych rozgrywkach eliminacyjnych sygnowanych marką Lech Free, każdy amator padla mógł zagrać o Dziką Kartę Lecha Free uprawniającą do udziału w turnieju gwiazd CUPRA PADLOWE! - „Z przyjemnością obserwujemy dynamiczny rozwój padla w Polsce. Lech Free po raz kolejny wspiera CUPRA PADLOWE, które idealnie wpisuje się w pozycjonowanie marki. Chcemy być tam, gdzie są nasi odbiorcy – młodzi dorośli, którzy cenią padel, jako idealną możliwość złapania dystansu od pędzącej rzeczywistości” – mówi Kalina Piątek, Specjalista ds. zarządzania marką Lech.
Kibicuj online!
Który duet gwiazd okaże się najlepszy w tegorocznym CUPRA PADLOWE? To okaże się już 22 lutego. Turniej będzie można śledzić w kanałach partnerów medialnych imprezy: na YouTubie na kanale TVP Sport i w Kanale Sportowym oraz w serwisie Sportowe Fakty WP.pl. Więcej informacji znaleźć można na profilu imprezy: @cupra.padlowe.
Turniej CUPRA PADLOWE 2025 sponsorują marki CUPRA, Lech Free oraz adidas. Partnerami wydarzenia jest NINE’s Restaurant & Sports Bar i Warsaw Padel Club. Partnerami medialnymi są Wirtualna Polska, TVP Sport i Kanał Sportowy. Organizatorem CUPRA PADLOWE 2025 jest agencja Sportfolio. Obserwuj @cupra.padlowe.