Turniej wspiera również program stypendialny PADLOWE. Na jego rzecz zebrano w tym roku 40 000 zł. Prowadzony przez Fundację "Wybiegaj w Przyszłość” program, wspiera młodych, polskich padlistów i trenerów padla w rozwoju karier sportowych. W tym roku Fundacja planuje organizację szkoleń dla we współpracy z Akademią Manu Martina.
CUPRA kolejny raz była partnerem tytularnym turnieju. Marka kontynuuje swoją misję wspierania padla również globalnie - jest partnerem World Padel Tour, Międzynarodowej Federacji Padla oraz Premier Padel.
Turniej organizowany przez agencję Sportfolio dostarczył wielu emocji i niezapomnianych momentów. Wśród zawodników, którzy pojawili się na kortach Warsaw Padel Club byli Agnieszka Radwańska, Izak, Tribbs, Maciej Dowbor i ponad 160 innych gwiazd. Nie zabrakło wyrównanych pojedynków i zaskakujących zwrotów akcji, które trzymały w napięciu aż do ostatniej piłki. Zawodnicy zaprezentowali wysoki poziom gry, a wiele meczów rozstrzygało się w emocjonujących tie-breakach, dostarczając widzom niezapomnianych wrażeń.
Nad wszystkim czuwał pomysłodawca i organizator turnieju CUPRA PADLOWE, Tomasz Smokowski, który z megafonem pilnował punktualnego przebiegu poszczególnych meczów. W finale zmierzyli się Jerzy Janowicz w parze z Izakiem, którzy musieli uznać wyższość Patrycji Koźluk i Mateusza Dubowskiego. Mecz zakończył się wynikiem 6:2, 6:2.
- CUPRA Padlowe to turniej, który nie tylko przyciąga najlepszych zawodników, ale też pokazuje, jak szybko rośnie społeczność miłośników padla w Polsce. Z każdym rokiem coraz więcej osób zaczyna doceniać tę ekscytującą dyscyplinę, a takie partnerstwa, jak to z CUPRĄ, pomagają napędzać ten rozwój. To dzięki takim inicjatywom padel staje się coraz bardziej popularny, a my cieszymy się, że możemy być tego częścią - mówi Tomasz Smokowski.
Wydarzenie miało również wymiar charytatywny. W tym roku udało się zebrać 40 000 zł, które zostaną przekazane na program stypendialny PADLOWE. Jest to program prowadzony przez fundację „Wybiegaj w przyszłość” mający na celu wsparcie młodych trenerów i graczy w padla.
- CUPRA PADLOWE 2025 po raz kolejny pokazało, jak ogromne emocje i sportowy duch towarzyszą tej dynamicznie rozwijającej się dyscyplinie. Turniej zgromadził wyjątkowych zawodników, którzy dali z siebie wszystko na korcie, zapewniając niesamowite widowisko. Jako marka, która stawia na pasję, wytrwałość i przekraczanie granic, cieszymy się, że możemy wspierać rozwój padla i budować wokół niego społeczność pełną zaangażowania i pozytywnej energii - podkreśla Daria Zielaskiewicz, dyrektorka SEAT i CUPRA w Polsce.
CUPRA od lat aktywnie wspiera padla, przyczyniając się do globalnego rozwoju tej dynamicznej dyscypliny. Jako strategiczny partner World Padel Tour, Międzynarodowej Federacji Padla (FIP) i Premier Padel, marka odgrywa kluczową rolę w popularyzacji sportu na światowej scenie. Dzięki współpracy z topowymi zawodnikami, takimi jak Alejandra Salazar, Ari Sánchez i Paula Josemaría, CUPRA nie tylko wspiera profesjonalistów, ale także inspiruje nowe pokolenia graczy, podkreślając wartości rywalizacji, pasji i determinacji.
CUPRA to niekonwencjonalna marka, łącząca emocje, elektryfikację i sportowe osiągi, która zadebiutowała na rynku w 2018 roku modelem Formentor. Od tamtej pory stała się jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Europie i z powodzeniem inspiruje europejskie rynki z Barcelony. CUPRA posiada także globalną sieć wyspecjalizowanych punktów sprzedaży - CUPRA Studio.
Hiszpański producent udowadnia, że elektryfikacja i sportowy charakter idealnie do siebie pasują, a w 2023 roku marka osiągnęła rekordowy poziom sprzedaży, dostarczając ponad 250 000 pojazdów.
Każda kolejna premiera to nowy kamień milowy w definiowaniu charakteru marki, który wyraża się ambitnym i oryginalnym designem: CUPRA Ateca, wyjątkowy samochód w segmencie kompaktowych SUV-ów; CUPRA Leon, pierwszy zelektryfikowany model dzięki hybrydowemu silnikowi elektrycznemu typu plug-in; CUPRA Formentor, pierwsze auto opracowane w całości przez hiszpańskiego producenta i jak do tej pory, najlepiej sprzedający się model marki; oraz CUPRA Born, pierwszy w 100% elektryczny pojazd, który wyjechał z katalońskiej fabryki. W 2023 roku swoją premierę miał drugi całkowicie elektryczny model marki - CUPRA Tavascan.
Natomiast w 2024 roku na rynku motoryzacyjnym pojawi się pierwszy zelektryfikowany sportowy SUV, czyli CUPRA Terramar. Z kolei na rok 2025 planowana jest premiera najbardziej radykalnej interpretacji miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowanej koncepcją CUPRA Raval.
CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym i mobilnym piłkarskiej drużyny FC Barcelona, sponsorem premium World Padel Tour oraz oficjalnym fundatorem eSports Club Finetwork KOI. Jest jedną ze światowych marek motoryzacyjnych, która bierze udział w wyścigach Formuły E. CUPRA Tribe składa się z zespołu ambasadorów, którzy chcą być siłą napędową zmian.
Wśród jego członków są m.in. hiszpański reżyser i producent filmowy J.A. Bayona, kierowca Formuły E Lucas Di Grassi, artysta uliczny TV Boy, złoci medaliści olimpijscy Adam Peaty i Saul Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz dwukrotna zdobywczyni Złotej Piłki i nagrody FIFA Alexia Putellas.