Na co dzień na trykotach "Kolejorza" eksponowana jest firma bukmacherska STS. Na Cyprze nie ma takiej możliwości.
- Kolejny raz jako sponsor strategiczny Lecha Poznań udostępniamy miejsce na koszulkach fundacji "Sport Twoją Szansą". Ma to oczywiście związek z tym, że na Cyprze zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich. Jako spółka respektująca regulacje prawne chcemy dawać pozytywny przykład, ale jednocześnie zależy nam na zwróceniu uwagi na problem szarej strefy zakładów wzajemnych w Polsce. Na chwilę obecną ponad połowa rynku online należy do nielicencjonowanych operatorów. Na ich działalności tracą wszyscy - budżet państwa, związki i kluby sportowe. Dla firm działających legalnie i płacących w Polsce podatki, stanowią one nieuczciwą konkurencję - powiedział prezes STS, Mateusz Juroszek.
Podobna sytuacja miała miejsce przy okazji spotkania II rundy z Hammarby IF (3:0). W Szwecji drużyna Dariusza Żurawia również zagrała w koszulkach z logotypem organizacji dobroczynnej. Te stroje, po zakończeniu udziału "Kolejorza" w europejskich pucharach, trafią na licytację, a dochód z niej zostanie przeznaczony na wsparcie fundacji "Sport Twoją Szansą".
Mecz III rundy eliminacyjnej Ligi Europy Apollon Limassol - Lech Poznań rozpocznie się w środę o godz. 18.00. O awansie decyduje jedna potyczka, zatem w przypadku remisu po 90 minutach, zarządzona zostanie dogrywka, a potem ewentualnie rzuty karne. Jeżeli poznaniacy ograją najbliższego przeciwnika, to w następnej fazie zmierzą się na wyjeździe z lepszym z pary RSC Charleroi - Partizan Belgrad.
Czytaj także:
PKO Ekstraklasa: Lech Poznań - Warta Poznań. Piotr Tworek: Boli cierpienie moich zawodników
Koronawirus. Reprezentacja Polski w futsalu uziemiona w hotelu. Zgrupowanie przymusowo wydłużone
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: piłka lądowała w ich siatce... 37 razy! Kuriozalny mecz w Niemczech