Odkąd pod koniec lipca Bogusław Cupiał pozbył się stu procent akcji klubu, ze strojów Białej Gwiazdy zniknęło logo należącej do niego "Tele-Foniki". Centralne miejsce na koszulkach Wisły 13-krotnych mistrzów Polski pozostaje puste już od od rozegranego 14 sierpnia meczu 5. kolejki Lotto Ekstraklasy.
W oczekiwaniu na finalizację rozmów z potencjalnymi sponsorami koszulkowymi Wisła udostępni przestrzeń na strojach piłkarzy Stowarzyszeniu "Wiosna", które prowadzi akcję Szlachetna Paczka.
To ogólnopolski projekt pomocy rodzinom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej. Co roku dzięki wsparciu wolontariuszy i darczyńców uboższe rodziny otrzymują przed świętami Bożego Narodzenia paczkę, w której znajdują się rzeczy odpowiadające ich indywidualnym potrzebom.
- Nie trzeba nas było długo namawiać na zgodę. Przyjęliśmy tę propozycję z otwartymi rękoma. Piłkarze Wisły i jej kibice od lat przygotowują Szlachetną Paczkę - mówi Krystian Stopka ze Stowarzyszenia "Wiosna".
Szlachetna Paczka pojawi się na strojach Wisły w kończących rundę jesienną meczach z Cracovią i Ruchem Chorzów.
ZOBACZ WIDEO Vadis Odjidja-Ofoe: Dojrzeliśmy