Adam Sarkowicz: Celem jest pierwsza ósemka, ale dzięki sponsorom będzie on ambitniejszy

Dzięki pozyskaniu strategicznego sponsora w Gliwicach stopniowo będą również zmieniać się cele sportowe. Na razie takowym jest grupa mistrzowska dla Piasta, ale ma to ulec korekcie.

Strategicznym sponsorem Piasta Gliwice została firma bukmacherska E-Toto Zakłady Bukmacherskie. - Jest to bardzo ważne wydarzenie w historii naszego klubu. Sprawy potoczyły się bardzo szybko i jest mi bardzo miło, że pozyskaliśmy nowego sponsora głównego. Mam nadzieję na długoletnią współpracę, mimo że obecna umowa została zawarta na rok. Będzie to najważniejszy strategiczny sponsor Piasta i wierzę, że da to impuls w kwestii rozwoju klubu - powiedział Adam Sarkowicz, prezes gliwiczan.

Logo nowego sponsora zajmie miejsce w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy z Okrzei. Tym samym zmieni się położenia loga miasta Gliwice. - Logo miasta będzie widoczne na spodenkach. Ponadto jest eksponowane na stadionie, bowiem Gliwice nadal są największym sponsorem Piasta. Miasto to właściciel, który przekazuje nam dotacje na rozwój piłki w klubie i oby tak było jak najdłużej - podkreślił sternik niebiesko-czerwonych.

Niewykluczone, że niebawem do klubu dołączą kolejni sponsorzy. - Wyniki sportowe, które osiąga drużyna pozwalają nam na rozpoczęcie nowych rozmów. Firmy przychylniej patrzą na klub, widzą w tym sens, program działania i perspektywę. Myślę, że niedługo możemy się spodziewać konkretnych decyzji z nowymi partnerami biznesowymi. Naszym obecnym celem jest pierwsza ósemka, ale dzięki sponsorom cele będą ambitniejsze - spuentował Sarkowicz.

Komentarze (0)