Z uzyskanych rezultatów wyraźnie wynika, że zdecydowana większość respondentów pozytywnie oceniła nowy logotyp Związku. Jedynie 19 procent badanych odpowiedziało, że logotyp się "nie podoba" lub "zdecydowanie nie podoba". Pozostałe osoby, które brały udział w badaniu, nie potrafiły jednoznacznie wyrazić swojego zdania.
Badanie miało również na celu sprawdzenie, w jaki sposób nowa identyfikacja wizualna PZPN kojarzy się z wartościami, z którymi Związek chce się utożsamiać. 62 procent badanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że logo kojarzy im się z "dynamizmem" (przeciwnego zdania było tylko 21 procent), 35 procent respondentów skojarzyło nowe logo z "otwartością" (przeciwnego zdania było 29 procent), a 36 procent z "profesjonalizmem" (przeciwnego zdania było 26 procent). Dziennikarze ocenili także nowe hasło PZPN - "Łączy nas piłka". Pozytywnie zostało ono ocenione przez 44 procent, a negatywnie przez 37 procent respondentów.